2014-04-21, 15:31
Medlem
Rhyme jag tror du måste tömma din inkorg....

OT Jag tycker detta snack om att lyrica inte fungerar dagen efter är ganska överdrivet, om jag tar 900mg ena dagen ( utan tolerans ) Så nog fan fungerar 300mg nästa dag. Osv, kanske inte då man börjar bli beroende osv men visst fan fungerar det då man är clean och gör som jag beskrev. Tycker jag iaf.
Citera
2014-04-23, 18:50
Medlem
chills.s avatar
Hur funkar det att fylla på efter 5-6 timmar? Är det lönlöst?
Citera
2014-04-23, 19:07
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chills.
Hur funkar det att fylla på efter 5-6 timmar? Är det lönlöst?
Inga som helst problem
Citera
2014-04-23, 20:19
Medlem
Vad är grejen med Lyrica? Jag har som mest tagit 1,6 gram och upplever bara lite muskelryckningar, har jag fegdoserat eller hur mycket ska man ta? 2g? 3g? Eller mera?
Citera
2014-04-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Vad är grejen med Lyrica? Jag har som mest tagit 1,6 gram och upplever bara lite muskelryckningar, har jag fegdoserat eller hur mycket ska man ta? 2g? 3g? Eller mera?

Antigen är det där bara bullshit, eller så har du en jävla tolerans, eller så kan folk helt enkelt vara immun mot pregabalin ( vilket jag inte tror är möjligt )
Citera
2014-04-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Antigen är det där bara bullshit, eller så har du en jävla tolerans, eller så kan folk helt enkelt vara immun mot pregabalin ( vilket jag inte tror är möjligt )

Det är inte bullshit, men jag har gått på 600mg/dag ett tag nu så tolerans kanske spelar in?
Citera
2014-04-23, 20:46
Medlem
Citat:
Det är inte bullshit, men jag har gått på 600mg/dag ett tag nu så tolerans kanske spelar in?

Varför har du käkat 600mg per dag ett tag nu om du inte tycker det blir mer än lite muskelryckningar?
Citera
2014-04-23, 21:09
Medlem
600mg ger mig inte muskelryckningar, men det är vad min läkare ger mig, eftersom han vägrar ge mig något bättre så inbillar jag mig att detta är bättre än ingenting. Men vad är en bra dos då? Och vad ska man förvänta sig, något subtilt eller då jag inte direkt upplevde några fyrverkerier direkt på 1,6g?
Citera
2014-04-24, 00:01
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
600mg ger mig inte muskelryckningar, men det är vad min läkare ger mig, eftersom han vägrar ge mig något bättre så inbillar jag mig att detta är bättre än ingenting. Men vad är en bra dos då? Och vad ska man förvänta sig, något subtilt eller då jag inte direkt upplevde några fyrverkerier direkt på 1,6g?
Jag tar inte på daglig basis. För min del blir jag rätt så svängd på 700 mg.

Jag upplever eufori, en skön känsla i kroppen, ökat behov av sociala kontakter och berusningskänslor. Hela kroppen liksom känns skön på något sätt.
Jag brukar beskriva det som en blandning mellan tjack och röka, minus allt det negativa.

Lyricanodda är jävligt gött. Man lägger sig på soffan för att ta det lugnt och kolla på lite svensk television. Rätt vad det är så vaknar du till två timmar senare och inser att du slocknat en stund.

Edit:
Jag får även munchies.
Citera
2014-04-24, 04:19
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone

Jag upplever eufori, en skön känsla i kroppen, ökat behov av sociala kontakter och berusningskänslor. Hela kroppen liksom känns skön på något sätt.
Jag brukar beskriva det som en blandning mellan tjack och röka, minus allt det negativa.

Lyricanodda är jävligt gött. Man lägger sig på soffan för att ta det lugnt och kolla på lite svensk television. Rätt vad det är så vaknar du till två timmar senare och inser att du slocknat en stund.

Edit:
Jag får även munchies.

En väldigt träffande beskrivning av vad jag själv känner, men skulle byta ut "röka" mot någon svagare opiod (fantastisk blandning, förresten). Vissa får helt andra effekter av lyrica. Jag försöker hålla mitt bruk på en bra nivå, har eskalerat lite nu det senaste dock. Lätt att ta till när skit händer.

Det slår olika på alla. Ibland måste man ha hållt på ett bra tag, några gånger i veckan, för att verkligen få det sköna lyrica-ruset. Lite som med heroin antar jag, folk spyr och mår dåligt som fan, men ändå fortsätter man, och då när det riktiga ruset infinner sig är man ofta redan fast.
Citera
2014-04-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone

Edit:
Jag får även munchies.

Då är det torelansen min som sätter käppen i hjulet. Känner endast till tröttheten/dåsigheten även om den är svar för mig som gått på 600mg/dag i månader. Ska testa snorta ~500mg och så om jag upplever några andra effekter nu någon dag framöver.
Citera
2014-04-24, 21:17
Medlem
Citat:
Då är det torelansen min som sätter käppen i hjulet. Känner endast till tröttheten/dåsigheten även om den är svar för mig som gått på 600mg/dag i månader. Ska testa snorta ~500mg och så om jag upplever några andra effekter nu någon dag framöver.

Skit i att snorta det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in