2012-03-05, 12:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Vad kasst jag mådde igår första dagen på 2-3 veckor jag inte käkade lyrica, har ätit mellan 600-1200mg... att de gick så fort att börja må dåligt utan? spydde och kunde omöjligt hålla nere vätska, ångest och skakningar. fick en iktorivil och en lyrica av en polare blev lite bättre men sen köpte jag en sub som gjorde mig som ny.

Har ätit benso under dom här veckorna och även en del sub senaste veckan kombinerat dem båda med lyrican, men de är knappast något av de som fick mig så där dåligt så snabbt, måste vart lyrican va? var dålig imorse också men nu hade jag ju kvar sub så.
Citera
2012-03-05, 13:29
Bannlyst
fuck my life .

bara en karta kvar
Citera
2012-03-05, 13:33
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Vad kasst jag mådde igår första dagen på 2-3 veckor jag inte käkade lyrica, har ätit mellan 600-1200mg... att de gick så fort att börja må dåligt utan? spydde och kunde omöjligt hålla nere vätska, ångest och skakningar. fick en iktorivil och en lyrica av en polare blev lite bättre men sen köpte jag en sub som gjorde mig som ny.

Har ätit benso under dom här veckorna och även en del sub senaste veckan kombinerat dem båda med lyrican, men de är knappast något av de som fick mig så där dåligt så snabbt, måste vart lyrican va? var dålig imorse också men nu hade jag ju kvar sub så.
Det är garanterat Lyrican ja, så jävlig är den. Kommer aldrig ta det mer, hur bra den än kan få en att må så kommer nederlaget som är 100x värre till slut
Citera
2012-03-05, 14:37
Medlem
Stormorfars avatar
Håller på att trappa ut smått, fick tag på massa tramadol men ville ju bli skön så tog rätt mkt lyrica o 800mg tramadol några dagar. Men igår tog jag 300mg lyrica, idag 400mg och hade tänkt trappa ut fort, även tramadolen ska jag försöka få ner till 200-250mg om dagen. Mår helt kalas för första gången på jävligt länge!
Citera
2012-03-05, 18:57
Medlem
ChinxMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Håller på att trappa ut smått, fick tag på massa tramadol men ville ju bli skön så tog rätt mkt lyrica o 800mg tramadol några dagar. Men igår tog jag 300mg lyrica, idag 400mg och hade tänkt trappa ut fort, även tramadolen ska jag försöka få ner till 200-250mg om dagen. Mår helt kalas för första gången på jävligt länge!
Mår oxå kalas. Lyrica och hostmedicin!
Citera
2012-03-05, 20:07
Medlem
Xamples avatar
Citat:
hiiyaa! cocilana, tram en jävla massa stess och några fm1 och jag kan knappt hålla upp ögonen. Och så har det varit sedan igår. vilket förklarar vissa missförstånd och dålig stavning.
Citera
2012-03-05, 20:40
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:

Fyfan för Lyrica och Tramadol tillsammans alltså, krampade när jag satte på en brud på den blandningen. Inte kul alls, minst för henne hon måste ju blitt livrädd
Citera
2012-03-05, 22:36
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Fyfan för Lyrica och Tramadol tillsammans alltså, krampade när jag satte på en brud på den blandningen. Inte kul alls, minst för henne hon måste ju blitt livrädd
Kom du ?
Citera
2012-03-05, 23:12
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Kom du ?

Nä, strängen på baksidan av ollonet gick av, blödde som Fan! Bruden skrek av ren dödsångest, blodet sprutade, fattade ingenting, hade ju precis krampat, så va helt nollställd i skallen...

Allt som allt, ett helt okej knull!
Citera
2012-03-06, 10:39
Medlem
undervattenfisks avatar
600mg yrica och sen 2mg sub nu när man gjort klart städningen för den här veckan
Citera
2012-03-06, 15:55
Medlem
undervattenfisks avatar
märkte idag att jag fick små ofrivilliga ryckningar i ben och arm när jag låg avslappnad, är de lyrican som gör det förmodligen? tagit sammanlagt 750mg idag tror jag och runt 2-3mg sub men första gången jag känt dom där ryckningarna någon annan som känner samma lika på lyrican?
Citera
2012-03-06, 15:57
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
märkte idag att jag fick små ofrivilliga ryckningar i ben och arm när jag låg avslappnad, är de lyrican som gör det förmodligen? tagit sammanlagt 750mg idag tror jag och runt 2-3mg sub men första gången jag känt dom där ryckningarna någon annan som känner samma lika på lyrican?
Jag kände lite krampaktiga ryck det när jag hade tagit 950 mg och tre koppar kaffe, fast då var det i käken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in