Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Vilka mängder rör det sig om? 600mg lyrica och1-2mg xanor är lovely tycker jag...
Just nu bara 150 mg lyrica. Fick 110 utskrivna
Men ska ta 75 morgon och kväll ( just börjat med dom båda då

)
Xanorna fick jag 100 st 1 mg
ska ta 1 mg morgon och kväll...vilket är lite tunt för mig då jag från början åt 100 mg sobril och sen gick över till stesolid..vilket blev en 50-60 mg dagligen.
Så tar en 4-5 mg då
ot. Har hört så många säga olika saker angånde styrkan:
en del säger att 1 mg xanor är lika med 10 mg stesolid medans andra att det är 20 mg steso

Så någon: Hur ligger det till?