2011-02-25, 19:18
  #4861
Medlem
Risplockarns avatar
Hej, sitter här och har tagit drygt 2g lyrica (har tolerans, men blir ganska skön på det) har också tagit 8 st 7.5mg zopiklon, samt 2 lättöl, vill veta om det är värt att ta en till lyrica (300mg), kommer det boosta någonting?
Citera
2011-02-25, 19:20
  #4862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag har gått på Lyrica sen det kom nästan och jag har testat att blanda med olika saker och ting men jag tänkte dela med mig hur man får max ruset eller vad man ska säga.

Ta Lyrican när du går upp på tom mage, ät ingenting på 2-3 timmar efter intaget, drick 4-7 koppar kaffe under tiden du väntar på ruset och ät inget före heller.

Så enkelt är det, så jag säger till er, prova det här.

mvh
hur mycket lyrica tar du då?
Citera
2011-02-25, 19:24
  #4863
Medlem
tapirs avatar
Jag kan ju skriva under på att det funkar. Inte för att jag pundar på det men min fibromyalgi känns lättare när det intas på ovanstående sätt!
Citera
2011-02-25, 19:29
  #4864
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
hur mycket lyrica tar du då?

Jag brukar ta 7 st 300mgs kapslar 2100mg alltså. Sen 5-6 koppar kaffe på de, fy fan vad de kickar.
Citera
2011-02-25, 19:33
  #4865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag brukar ta 7 st 300mgs kapslar 2100mg alltså. Sen 5-6 koppar kaffe på de, fy fan vad de kickar.
ofan.. jag har runt 35 st 75 mg ska testa i morgon då det och tramadol på det kanske boostar det hela lite extra tack för inon Gammel Man
Citera
2011-02-25, 19:37
  #4866
Medlem
SpirituzSanctis avatar
hmm, lyrica boostar ju allt, men 300mg är ingen monsterdos när du redan har tagit 2g.
Citera
2011-02-25, 19:40
  #4867
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
ofan.. jag har runt 35 st 75 mg ska testa i morgon då det och tramadol på det kanske boostar det hela lite extra tack för inon Gammel Man

De är lungt. Tycker du ska vara försiktig att blanda med tram... Man vet aldrig, men du gör som du vill, jag skulle rekommendera bara lyrican, de räcker.

mvh
Citera
2011-02-25, 19:48
  #4868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
De är lungt. Tycker du ska vara försiktig att blanda med tram... Man vet aldrig, men du gör som du vill, jag skulle rekommendera bara lyrican, de räcker.

mvh
Ja det är kanske bäst att skita i tramadolen kör nog bara lyrican kramprisken ökar ganska hårt..
Kör på din metod så får jag se

Ha det
Citera
2011-02-25, 19:58
  #4869
Medlem
Risplockarns avatar
Ah det är sant. Aldrig prövat att boosta med så lite förut, låter det vara. Tack för svaret!
Citera
2011-02-25, 20:01
  #4870
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
Ja det är kanske bäst att skita i tramadolen kör nog bara lyrican kramprisken ökar ganska hårt..
Kör på din metod så får jag se

Ha det

Ja kör inte mina doser om du inte är van, ta typ 1500mg och 5 koppar kaffe till på tom mage och kom ihåg att den riktiga kicken kommer inte förns om 2 timmar efter intaget.

OT: drog i mig 8mg xanor men kmr väl inte känna något på de
Citera
2011-02-25, 20:24
  #4871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Ja kör inte mina doser om du inte är van, ta typ 1500mg och 5 koppar kaffe till på tom mage och kom ihåg att den riktiga kicken kommer inte förns om 2 timmar efter intaget.

OT: drog i mig 8mg xanor men kmr väl inte känna något på de
Jag testar med 1500!
Äter 225 mg lyrica för smärta men gött att testa lite mer än bara flumma på tram
2 timmar ok
Citera
2011-02-25, 20:30
  #4872
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
Jag testar med 1500!
Äter 225 mg lyrica för smärta men gött att testa lite mer än bara flumma på tram
2 timmar ok

och kom ihåg kaffet, det är viktigt! och på tom mage! Du får gärna skicka pm om du undrar nått mer.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in