Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
Ja det är kanske bäst att skita i tramadolen kör nog bara lyrican kramprisken ökar ganska hårt..
Kör på din metod så får jag se
Ha det
Ja kör inte mina doser om du inte är van, ta typ 1500mg och 5 koppar kaffe till på tom mage och kom ihåg att den riktiga kicken kommer inte förns om 2 timmar efter intaget.
OT: drog i mig 8mg xanor men kmr väl inte känna något på de