2008-06-09, 03:31
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lessismore
http://www.shopeastwest.com/med/health-wellness/Lyrica/269.html kör hårt

Varför köpa därifrån när man kan be sin läkare skriva ut det.
Jag tänkte testa det och se om det är något att ha, vilket jag starkt betvivlar.
Citera
2008-06-09, 05:57
Medlem
ztellas avatar
jag har redan frågat i en annan tråd, men testar här också ifall någon vet flåt Mods för ev. dubbelpostning. är det någon blandning man bör undvika eller söka tillsammans med Lyrica?
Citera
2008-06-09, 09:25
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
jag har redan frågat i en annan tråd, men testar här också ifall någon vet flåt Mods för ev. dubbelpostning. är det någon blandning man bör undvika eller söka tillsammans med Lyrica?

Står i bipacksedeln att "Graden av yrsel, sömnighet och minskad halt av läkemedel i blodet blir mer påtagliga om Lyrica används tillsammand med läkemedel innehållande:
Oxykodon - (används som smärtstillande läkemedel)
Lorazepam - (används för behandling av ångest)
Alkohol

Gillar dem starkt, fick ett gäng av en annan flashbackare där jag är, satan vad snabbt de 50st 150mgarna tog slut he he. Maken till toleransutveckling. Från 5x150 till 12-15st på någon dag. Men mycket bra då jag inte kan ta godare saker pga urinprover med maskin konstant.

Funderade på att slå i mig skiten men såg att de desvärre innehöll lite otrevliga saker som bindningsmedel. Men har ännu inte släppt tanken helt hehe. Tål att funderas på...

Tänkte försöka ta mig till läkare och få ut lite nya ikto och samtidigt be om dessa mot kramp, bör inte vara några som helst problem kan man tycka.

Må väl
GaiN
Citera
2008-06-09, 10:01
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Står i bipacksedeln att "Graden av yrsel, sömnighet och minskad halt av läkemedel i blodet blir mer påtagliga om Lyrica används tillsammand med läkemedel innehållande:
Alkohol

Gillar dem starkt, fick ett gäng av en annan flashbackare där jag är, satan vad snabbt de 50st 150mgarna tog slut he he. Maken till toleransutveckling. Från 5x150 till 12-15st på någon dag. Men mycket bra då jag inte kan ta godare saker pga urinprover med maskin konstant.

Funderade på att slå i mig skiten men såg att de desvärre innehöll lite otrevliga saker som bindningsmedel. Men har ännu inte släppt tanken helt hehe. Tål att funderas på...

Tänkte försöka ta mig till läkare och få ut lite nya ikto och samtidigt be om dessa mot kramp, bör inte vara några som helst problem kan man tycka.

Må väl
GaiN
tackar, kommer smaka bra med ett par sådana till övriga fikat då!
Citera
2008-06-09, 10:53
Bannlyst
Ursäkta den rena svenskan, men... vilken jävla skit-produkt det är!!
Både i medicinskt syfte och i drogsyfte.
Hajjar inte varför den ska finnas på svarta marknaden, då jag tror den endast är till för att blåsa folk..
Citera
2008-06-09, 11:38
Medlem
C4H8O3s avatar
Lyrica?
Dem är det ungefär lika stor flumm-potential på som atarax, lergigan, theralen och all annan skit som läkare skriver ut till 16-åringar med ångest problematik.

Men men, underskatta ALDRIG placebo-effekten!

Citera
2008-06-09, 12:08
Medlem
Eldkvarns avatar
Nej! Dom är bäst! Jag hatar all sån där semibenso, men Lyrica är underbart!
Citera
2008-06-09, 12:10
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ursäkta min otydlighet. Vad för andra mediciner får Du ut??

Flödder och adhd-medicin. Ursäkta påhoppet.
Citera
2008-06-09, 12:11
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Ursäkta den rena svenskan, men... vilken jävla skit-produkt det är!!
Både i medicinskt syfte och i drogsyfte.
Hajjar inte varför den ska finnas på svarta marknaden, då jag tror den endast är till för att blåsa folk..

Töm tre st 300mg-ampuller i ett glas vatten och drick, så ska ni få se på en sjujävla skön placebo-effekt, mina damer och herrar.
Citera
2008-06-09, 12:14
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Alkohol

Må väl
GaiN

Du är väl inte sen på att dra en rövare? Inget för mig, men det kunde vara kul att höra om effekten...
Citera
2008-06-09, 13:02
Medlem
beastieboy99s avatar
Hur svårt är det att få läkaren att skriva ut lyrica?? Är det som med vanlig benzo? Dvs ungefär lika stor chans som att sverige vinner fotbolls-EM...
Citera
2008-06-09, 13:31
Medlem
C4H8O3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Flödder och adhd-medicin. Ursäkta påhoppet.

Hmmm, du får alltså redan ut benzodiazepiner (det du kallar "flödder") men föredrar alltså lyrica framför dessa om jag har fattat rätt?

OJ!

Smaken e verkligen som baken.

Får man fråga vilken/vilka benz. du har utskriven/utskrivna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in