Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
skall absolut inte vara någon fara. Jag har själv gjort det flera gånger. Men tänk på att Lyrican mer eller mindra boostar allt
Har testat Lyrica med Zopiklon flera gånger, och det ger mig oftast obehagliga effekter precis när lyrican avtar. Känner mig deppig som fan, helt tom och ångestfylld. Bara jag som upplever detta?
Har jag tagit höga doser av varje (2-3g lyrica, 45-60mg zop) blir det riktigt jobbigt, och jag kan inte äta eller sova, när jag försöker äta får jag en massa tankar om att maten är insekter/larver eller att kött är rått osv. Helt sinnessjukt.