2010-12-08, 22:36
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Har slängt i mig 1125 mg nu, kommer jag få något rus nu? Med tanke på att jag kört rätt mycket tidigare som synes tidigare i tråden.

Om det var jag som kört som du gjort så skulle det inte gett rus, tyvär. Men alla är vi olika, kan ju slå på dig ändå.. Berätta gärna hur det går.

Mvh
Citera
2010-12-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Om det var jag som kört som du gjort så skulle det inte gett rus, tyvär. Men alla är vi olika, kan ju slå på dig ändå.. Berätta gärna hur det går.

Mvh

Börjar definitivt hända något, känner mig lugn, synen börjar bli lite suddig igen, kroppen är skön..
Citera
2010-12-09, 00:56
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Börjar definitivt hända något, känner mig lugn, synen börjar bli lite suddig igen, kroppen är skön..
Skönt att du fick rus.

Men man ska inte behöva ta så mycket som du tagit nu, för att endast få ett rus. Om du tar Lyrica kanske två dagar i veckan, så som jag gjorde då jag hade det utskrivet, så fungerar det med samma dos varje gång typ. Mycket mer värt!

För man får ju tyvärr tolerans på Lyrica direkt efter första dagen typ.
Citera
2010-12-09, 13:44
Medlem
Fobias avatar
Min läkare vill att jag ska börja med Lyrica mot min grava sociala fobi, ångest och nedstämdhet. Men när man läser här så känns det som alla drabbas av snabb tolerans och ett helvete att sluta med dom och det har jag berättat för läkaren som bara sa att alla drabbas inte av det, man måste ta risker alternativt att du sitter isolerad i din lägenhet resten av ditt liv. ...jag vet inte vad fan jag ska göra?!?!
Citera
2010-12-09, 15:22
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
Min läkare vill att jag ska börja med Lyrica mot min grava sociala fobi, ångest och nedstämdhet. Men när man läser här så känns det som alla drabbas av snabb tolerans och ett helvete att sluta med dom och det har jag berättat för läkaren som bara sa att alla drabbas inte av det, man måste ta risker alternativt att du sitter isolerad i din lägenhet resten av ditt liv. ...jag vet inte vad fan jag ska göra?!?!
Försök till att bara äta medicinen vid behov
Citera
2010-12-09, 15:35
Medlem
Fobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Försök till att bara äta medicinen vid behov

Så du menar att man kan ta en tablett vid behov och få effekt? Har läst något liknande men då fick jag till svar att så kan man inte göra, Lyrica ska tas regelbundet den fungerar så (det är en insättningsperiod). Hänvisa till att jag läst det på nätet men ja du vet hur dom är dessa läkare...det ska vara på deras vis
Senast redigerad av Fobia 2010-12-09 kl. 15:46.
Citera
2010-12-09, 16:18
Medlem
Vad händer om man blir catchad av snuten och får göra urin/blodprov och har lyrica i sig?(Syns det på analys så att att säga?)
Lyrica är väl inte narkotika?
Citera
2010-12-09, 16:19
Medlem
Vad händer om man blir catchad av snuten och får göra urin/blodprov och har lyrica i sig?(Syns det på analys så att att säga?)
Lyrica är väl inte narkotika?
Citera
2010-12-09, 16:37
Medlem
Kung_Kenos avatar
Har käkat ca 1g lyrica, är det lungt att ta några imovan?
Citera
2010-12-09, 18:45
Bannlyst
Kan säga att Lyrica har gjort att jag gått upp nästan 8 kg på ca 5 veckor och jag är den som aldrig bruka gå upp och 8 kg är mycket på mig är ju kort 164 cm 72 kg väger jag nu, men jag kan ju säga att det har mycket att göra att jag inte är så jävla rastlös och hyperaktiv som jag var innan jag började.. Nej jag är väldigt glad att jag fick prova Lyrica som jag tycker är så mycket bättre än Benso.
Citera
2010-12-09, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Keno
Har käkat ca 1g lyrica, är det lungt att ta några imovan?
skall absolut inte vara någon fara. Jag har själv gjort det flera gånger. Men tänk på att Lyrican mer eller mindra boostar allt
Citera
2010-12-10, 19:31
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
skall absolut inte vara någon fara. Jag har själv gjort det flera gånger. Men tänk på att Lyrican mer eller mindra boostar allt

Har testat Lyrica med Zopiklon flera gånger, och det ger mig oftast obehagliga effekter precis när lyrican avtar. Känner mig deppig som fan, helt tom och ångestfylld. Bara jag som upplever detta?

Har jag tagit höga doser av varje (2-3g lyrica, 45-60mg zop) blir det riktigt jobbigt, och jag kan inte äta eller sova, när jag försöker äta får jag en massa tankar om att maten är insekter/larver eller att kött är rått osv. Helt sinnessjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in