Citat:
Ursprungligen postat av RövSmöret
Alltså, är ni helt dumma i huvudet lr? Ni har fått denna medicin utskriven förmodligen då ni lider av GAD.
Vill ni inte bli av med er Gad lr? Ska ni "flumma" gör det på något annat för fan, hade jag varit mod hade jag förbjudit alla dessa "pix fan club" dessa "fan clubs" kommer potentiellt att förstöra för mängder av människor som faktiskt tar det efter ordination.
Att man vill fly verkligheten med hjälp av substanser, det är jag väll medveten om, då jag gör det sj, men inte med denna typ av substanser.
Vill ni inte bli av med er Gad lr? Ska ni "flumma" gör det på något annat för fan, hade jag varit mod hade jag förbjudit alla dessa "pix fan club" dessa "fan clubs" kommer potentiellt att förstöra för mängder av människor som faktiskt tar det efter ordination.
Att man vill fly verkligheten med hjälp av substanser, det är jag väll medveten om, då jag gör det sj, men inte med denna typ av substanser.
Jag har det ordinerat från läkaren, jag äter precis som han säger att jag ska göra, inann jag fick medicinen (trodde aldrig att jag skulle få den) så flummade jag på den ibland.
Det är ju inte så att jag påverkas av att folk skriver att dom flummar?
Låt folk flumma på det om dom vill, det är deras egna val om dom vill förstöra för sig själva.
Precis som du säger, du flyr ju verkligheten med annat, som att det är så mycket bättre?
Tyvärr, det är så det ser ut i detta samhälle, folk försöker flumma på allt som går att flumma på, vare sig det är voltaren till bensodizaepiner/lyrica eller någon opiat.
Har du problem med detta bör du inte gå in på dessa trådar.
Men jag förstår vad du menar och jag förstår även varför du tycker och tänker som du gör, jag är en av dom med, även fast jag ibland kan ge dumma råd till folk som flummar, men som sagt, dom kommer flumma vare sig folk skriver eller inte.
Det är ju bättre att dessa trådar finns så folk får reda på vad som är rimligt istället för att folk tar en överdos och dör.
Well, nu vet vi bättre, inte sant?. Folk får krampanfall till höger och vänster (iofs beror det oftast på överdoseringar, men man kan även få krampanfall efter föreskriven dos. Jag fick det, till exempel.).
Hans gräsmatta såg väldigt konstig ut...