Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Är också intresserad av ett svar till detta då min älskade läkare fick den lysande iden att ersätta mina sobril och iktorivil men lyrica och melatonin...

jag har haft lyrica nu ett tag, det var ju jag som startade tråden. har märkt att det är väldigt snabb tollerannsnivå på dom och jag får slänga i mig hur många som helst för att känna något nu. Som någon skrev, som att ta några alvedon.
men det skumma är att jag har märt att om man tar lyrica och sen när den börjat verka så blir man aldeles yr och flummig om man röker en vanlig cigarett. Alltså nikotin. det sitter i en liten stund, men det känns ändå som ett rus. kan inte förstå varför. Känner en till som testat som känt samma sak. Eller är det bara vi som känner det?
Jag testade faktiskt lyrca kombinerat med tjack i helgen men det är INTE att rekomendera.
Fick sån hemskt hjärtklappning och efter ett tag blev det svårt att få luft. Fick panik. Men detta hände mig, jag et ju inte om det är så för alla. men jag blandar aldrig lyrica och tjack igen iaf.