Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-01, 01:37
Medlem
Tagit mellan 10 tabletter-2,5 kartor lyrica om dagen i 3 veckor 48h efter intag kan jag få EP anfall? Har diarre skakningar 140+ vilopuls och brain xaps liknande uppehåll där jag zapat bort
Citera
2024-11-04, 14:59
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalldeen
Skulle säga att det hjälper väldigt bra mot de psykiska symptomen vid grova abstinens / utsättningsbesvär. Ångest och oro som bortblåst för mig, kräver en dosering på över 600 dock. Däremot rubbade det ej de fysiska symptomen jag hade i början efter att ha klippt mitt stess missbruk. Handsvett skakningar högt blodtryck och muskelryckningarna var kvar trots lyrica. Så beror nog lite på hur fet at man har.
Lyrica kmr nog onte ta bort at helt precis som du säger. Detta är pga Pregabalin har ej samma farmakologisk profil som benzo. Visst är dom båda GABAergiska, men benzo binder även till BZO receptorer oxå
Citera
2024-11-05, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Lyrica kmr nog onte ta bort at helt precis som du säger. Detta är pga Pregabalin har ej samma farmakologisk profil som benzo. Visst är dom båda GABAergiska, men benzo binder även till BZO receptorer oxå
Utgår endast från min erfarenhet hur jag upplever det, alla avtändningar är såklart olika för olika personer och vissa läkemedel passar en del bättre än andra.
För mig lindrar det det värsta.
Fridens
Citera
2024-11-05, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Tagit mellan 10 tabletter-2,5 kartor lyrica om dagen i 3 veckor 48h efter intag kan jag få EP anfall? Har diarre skakningar 140+ vilopuls och brain xaps liknande uppehåll där jag zapat bort

Har du tur blir det bara så i några dagar! Har du otur så kommer det att bli mycket värre innan det vänder för dig

För min egna del tog det runt 6 månader innan allt var över.

Räkna med heeelt sjuka drömmar och att bada i svett som kan lukta kattpiss.
Citera
2024-11-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak

Har du tur blir det bara så i några dagar! Har du otur så kommer det att bli mycket värre innan det vänder för dig

För min egna del tog det runt 6 månader innan allt var över.

Räkna med heeelt sjuka drömmar och att bada i svett som kan lukta kattpiss.
Citera
2024-11-18, 08:11
Medlem
mike6971s avatar
Fler som tycker dom utländska funkar flera dagar i sträck? dom svenska funkar ju bara en dag typ säger polaren ..
Citera
2024-11-19, 17:36
Medlem
ViktorLHs avatar
Har nån haft prebasun märke sunrise 300mg indiska pregabalin.. Indiska brukar alltid grittra lite men dessa var bara ett vitt pulver.
Nån som testat ?
Citera
2024-11-22, 15:29
Medlem
Volvo950s avatar
Funkar lyrica som benzo (lugnande) vid intag av amfetamin?
Citera
2024-11-23, 01:58
Medlem
Karismass avatar
Hello! Någon som har koll på dem indiska lyrica som flödar runt i Svea rike?
Allt från PGN 300 , signature med skrivstil etc etc.
Vilka är bäst? Vissa kapslar är helt fyllda med bara mjöl typ känns de som och har inte den beska smaken, vissa är kristalliga i pulvret och vissa är mjuka kapslar och känns som ett rent lotteri när man handlar, hur upplever ni? Jämfört med svenska eller äkta Pfizer lyrica är det stor skillnad tycker jag. Skulle behöva era åsikter, man ska inte behöva äta 1200mg dag nummer två man tar lyrica när man ätit 300mg dagen innan utan att känna något 😂 har käkat äkta lyrica tidigare förr i tiden och dag nummer 2 på dem räcker fortf med 600mg så känns riktigt skumt detta…..
Citera
2024-11-23, 09:22
Medlem
timelesss avatar
Fick nyligen hem Pregabalin BP från min kran och dem tyckte jag det var drag i. Dom sämsta i mitt tyckte var Nervgesic lyrren . Mvh
Citera
2024-11-25, 13:12
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo950
Funkar lyrica som benzo (lugnande) vid intag av amfetamin?

Det är lugnande, men, när jag tog det under ett tjackrus fick jag en ångestattack. Aldrig haft problem med det tidigare eller efter i nyktert tillstånd.
Osäker om det var en eller två 300mg jag tog. Dock höll den inte i sig så länge och efter en promenad hade den lagt sig. Var rätt skakig efteråt och det höll i sig i fyra timmar.

Rekommenderar att börja lugnt och se hur du reagerar, ta en halv eller en hel tablett och vänta 1-3 timmar innan du fyller på.
Citera
2024-11-27, 16:17
Medlem
SvampDamp.s avatar
Hur vanligt är det att lyrica innehåller andra substanser än bara pregabalin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in