Citat:
Ja fixa dom också häromdagen fick 2 kartor för 400 .. inte tagit lyrica på över en månad aldrig tagit mer än 300 mg funkat varje gång på samma sätt .. det e Pregabalin i dom men som ni säger hur mkt vet jag inte sen att jag blev seg istället för speedad e lite konstigt men det där går osså efter mående ..kan va underdoserat kan vara att man tagit annat WHO Knows.. men när man snortar lite efter en 300 så märker man direkt om det lyrica eller annat . Sen tänkte fråga kan det vara så att om man tagit gaba kvällen innan o sen kört lyrica att det kanske e det som gör en lite segare ist för pigg.. jag vaknade 02.35 satte på kaffe sen droppa den såklart i varmt vatten shotta för det slår på lite snabbare sen ville ej ha nått fkn gelatin .. iaf har dom korstorlerans gabapentin o lyrica .. vet att det finns post men kom åt mitt konto nu efter 8 år så ville joina in eftersom vi sitter i samma båt .. iaf det e i söder så långt söder går på kartan här !! Ha det bäst sköt om er ..
PS !!
Lite off topic kanske men bra för er som tänder av speciellt från benz o lyrica .
dom som säger att testo inte slår ut AT vet inte vad dom pratar om .. när jag provade testo 2 år sen då satt jag i den båten igen efter återfall med tram (Mitt Kryptonit) sen alla piller som Lyr men ingen at på Lyr kanske psykiskt .. låg under bussen pga tram . När jag satte den första dosen testo C endast keep in mind endast 125 mg .. min at på tram va borta hade inga fysiska symptom . Jag rekommenderar ingen att ta något eller göra som jag sagt . Poängen e att jag tog det för Trt syfte vilket jag mer än behövde då tram o allt pund oavsett vad sänker ditt dopamin osv när du slutar testo höjer allt återhämtar allt . Jag e boxare/mma utövare i grund o botten så med alla skador som medföljer har även gymmat e inte liten men iaf jag kan garantera att e du över 28-30 år jag e 36 , ditt testo e inte på samma nivå som när man va 18-28 o alla e individuella såklart . Men kan säga jag kunde punda o jag märkte på grabbarna i orten hur dom äter handfulla flator med alla piller sen bara behöver dom inte ta det o ingen tappa vikt låg avtändande eller nedsatt humör elr var frånvarande osv vilket jag tyckte va konstigt men sen fatta jag .. Dom låg på allt från tillväxt till testo E testo C sen Tren vilket man ska ge fan i skiter i vem du e det ba dödar en . E man inte med i Olympia så behövs inget tren .. jag körde 6 månader testo C två stick i månaden ibland ett mådde prima o du kan sköta dt du förtrycker annars pga psykisk nedsatthet av allt pund ..försök träna 6-8 timmar om dagen utan Testo så får vi se hur länge om nån ens klarar ett pass . 99% av bodybuilders tar oxy smärtstillande pga ledvärk osv för dom lyfter psykade mängder av vikter .. sen har dom ingen AT , visst överdriver du med steroiderna o Testo så blir det samma spiral men jag talar för mig sj hade inga problem kliva av efter Max 250mg test per månad under kort tid . Som sagt e du inte IBFF PRO så finns det ingen anledning o kränga prepp året om . Iaf för min del e det dags nu efter ett tufft år av massa incidenter o köra testo E för att klippa sista av benson o kunna träna 100% . Stay safe
Om något e felstavat så e det luren som lever sitt liv
Senast redigerad av MrCriminal 2024-10-13 kl. 08:02.
Senast redigerad av MrCriminal 2024-10-13 kl. 08:02.