Citat:
Ursprungligen postat av
mot.pride
Tog drygt 1200mg Lyrica igår med sista dosering (600mg) igår vid 1600, skulle det vara ok att slänga i sig lite Tram ikväll eller är kramprisken fortfarande för stor?
Inte använt tram på några år så blir ingen stor dos utan tänkte mig 100-150mg ikväll. Någon som har en åsikt?
Jag käkar 2x150mg Lyrica om dagen, dagtid, tar sista runt kl 14. (Ibland tar jag en extra) Trappat ner från 2x300 nyligen.
Mot kvällen börjar jag kasta i mig Tram, brukar landa på 1200mg ca innan jag noddar mig till sömns. Mellan 17-23 ca tar jag i omgångar. Men detta har jag gjort i några år, så känner mig säker. Är en rutin nu. Men i början för 4-5 år sen, va det 4-5 ambulans turer till akuten, EP/Kramp anfall. Ingen höjdare. Gick o trilla överallt, vågade knappt gå ut. Kan såklart hända igen Lyrica+Tram är oberäkneligt. Vet inte hur härdad du är på substanser över lag? Men 150mg Tram är lågt, kan nästan lova att det är lugnt för dig, mer än 24h efter sista Lyr intaget ju. Inga alls problem!
Kan tillägga att jag käkar 3mg Xanor också per dag. På morgonen. Jag har gjort mitt lilla egna schema så att säga.
Men försöker pausa 1 dag i veckan från Lyr och Tram. Då kör jag bara benso och röker ner mig typ.
Kom på mig själv, det va ingen som frågade vad jag poppar 💊💊! Ha hahaha sorry för utlägget