2024-03-09, 03:28
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
Hej.

Känns lite löjligt att fråga men haft ångest över en sak, sökte röka men fick tag på lyrre..
et jag undrar är ifall det ger någon AT som kan göra att måste blir sjukskriven?

Varit jättemkt just nu pga dödsfall i släkt och ständig oro för familj men inget jag vill prata med någon då ingen kan hjälpa en med sånt riktigt..

Jag visste om att ATn är hemsk men ej att den kunde komma efter så kort tid om man låg på 600 mg per dag på bara två veckor.
Jag har nu en 300 mg kvar och tänkte väl dela den i två tre doser så den räcker till helgen.

Jag förväntar mig att må piss en 7-10. Är detta rätt tänkt? Sömnlöshet kanske?

Tror det mesta sitter i ditt huvud hörru. Två veckor är för lite för att utveckla ett beroende OM det inte råkar vara så att du tidigare haft ett GABA beroende? Då kan kindling effekten göra att du blir dålig på så kort tid.

Du vet Placebo kan spela en ett riktigt spratt.
Citera
2024-03-09, 04:36
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMeTrip
Imo så känner man sig bara full typ. Dålig balans o snurrig

Jag blir speedad på det, som fan!
Snurrig, visst och med hörsehallucinationer samt cev's vid doser över 2000mg
Citera
2024-03-09, 17:50
Medlem
stukads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Tror det mesta sitter i ditt huvud hörru. Två veckor är för lite för att utveckla ett beroende OM det inte råkar vara så att du tidigare haft ett GABA beroende? Då kan kindling effekten göra att du blir dålig på så kort tid.

Du vet Placebo kan spela en ett riktigt spratt.

Tack för svar. Jag fick höra att det kunde gå så snabbt att få bakslag, okej hemma men på jobbet måste man prestera.
Resultatet blev av 30 lyr, 300 mg varje dag.
1 dagen trötthet
2 dagen trötthet, extrem ilska ( kan bero på annat men tror ej)
3-4 dagen gick bra osv

Jag gillar inte medicinen och kommer nog aldrig ta den igen.

Hoppas alla här som äter den i medicinskt syfte känner den hjälper.
Mvh
Citera
2024-03-10, 16:27
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
En kort fråga, brukar benso dämpa eller boostar det effekten av Ly? Tog ganska mycket benso inatt för sömn och idag tog jag 5700mg Ly ihop med 4000 Gab och 25mg Baklofen och tycker det funkar helt ok. Hur är det för er?

/Mvh
Citera
2024-03-11, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Imponerande att du ens kunde få i dig 4g lyrica på en dag, de flesta hade nog inte lyckats med det utan fallit ihop och mått sjukt illa/skumt & marathon-spytt (även i flera dagar efter det). Är du säker på att du inte blev blåst när du köpte dem, eller att det tex inte var gabapentin?

Du kommer inte få någon värre bestående AT på 2,5 veckor men att gå från de där mängderna till 0 kommer du märka av. Det förstår du väl själv. Jag skulle gissa på de klassiska akuta AT-symptonen med mycket panikattacker, men det kommer inte sitta i länge. Det som suger med lyrica-AT är att inget typ biter på det, du kan inte dricka bort det och inte ens en stor dos xanor får en lyrica-at-panikattack under kontroll.
Jag är säker på att de är riktiga lyrica signature 300mg, alltid varit ett bra tryck i dem.

Och ja, de är en någorlunda stor mängd, men jag kan iallafall säga nu såhär i efterhand lite mer än en vecka clean från dem nu så var de inte så hemsk AT, lite dåligt humör bara och skulle säga värsta dagen utan var dag 3 för att sen bli bättre och bättre. ^^
Citera
2024-03-12, 04:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclatz
Jag är säker på att de är riktiga lyrica signature 300mg, alltid varit ett bra tryck i dem.

Och ja, de är en någorlunda stor mängd, men jag kan iallafall säga nu såhär i efterhand lite mer än en vecka clean från dem nu så var de inte så hemsk AT, lite dåligt humör bara och skulle säga värsta dagen utan var dag 3 för att sen bli bättre och bättre. ^^

Köper du på gatan/darkweb, kom ihåg att de kan ändra vad som är i tabletterna när som helst, du tror du får i dig 300mg men egentligen så är det kanske 10mg. Var också försiktiga då de stoppar fentanyl i princip allt på sistone för att hooka folk helt o hållet. Fentanyl är sjuuuuukt billigt och enkelt att importera, en klump räcker i princip i en oändlighet/till tiotusentals tabletter på darkweb. Hursomhelst så bra att du inte mår dåligt. Håll dig nu från denna häxbrygd. Lyrica bara måste de ha skapat med onda intentioner, inte en chans i helvetet att det inte var så. Verkligen något av det sämsta och sunkigaste man kan hålla på med, försöker du ta den i medicinskt syfte så är den hemsk också.
Citera
2024-03-12, 04:44
Medlem
Citat:
Köper du på gatan/darkweb, kom ihåg att de kan ändra vad som är i tabletterna när som helst, du tror du får i dig 300mg men egentligen så är det kanske 10mg. Var också försiktiga då de stoppar fentanyl i princip allt på sistone för att hooka folk helt o hållet. Fentanyl är sjuuuuukt billigt och enkelt att importera, en klump räcker i princip i en oändlighet/till tiotusentals tabletter på darkweb. Hursomhelst så bra att du inte mår dåligt. Håll dig nu från denna häxbrygd. Lyrica bara måste de ha skapat med onda intentioner, inte en chans i helvetet att det inte var så. Verkligen något av det sämsta och sunkigaste man kan hålla på med, försöker du ta den i medicinskt syfte så är den hemsk också.

Är glad över uppsjön av skräckhistorier som finns här på Flashback om lyrica. Det är en sådan fantastisk drog att boosta opiater och röka med, mycket skönare än benzo enligt mig. Hade nog garanterat blivit torsk om det intd fanns så många varningar och hemska historier om avtändningar på lyrica. Svårt att tänka sig att samma lands läkarkår som är livrädda att skriva ut oxascand skrev ut denna som godis för vad, 10-15 år sen?
Citera
2024-03-12, 07:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Är glad över uppsjön av skräckhistorier som finns här på Flashback om lyrica. Det är en sådan fantastisk drog att boosta opiater och röka med, mycket skönare än benzo enligt mig. Hade nog garanterat blivit torsk om det intd fanns så många varningar och hemska historier om avtändningar på lyrica. Svårt att tänka sig att samma lands läkarkår som är livrädda att skriva ut oxascand skrev ut denna som godis för vad, 10-15 år sen?

Det är bara folk med beroendepersonlighet som försöker "boosta" sina droger, andra nöjer sig mer än väl med standardeffekten. Akta dig för att inte hamna i träsket, även utan lyrican.

Men ja som sagt det är sjukt. Jag lovar att pfizer visste hur jävla demonisk den var, men ändå marknadsförde de den som super säker. Du kan säkert hitta några "roliga" reklamer från tiden då den släpptes och nu i hindsight så är det helt sjukt att titta på dem. Och ja du har rätt i att svenska fittläkare som knappt vågar skriva ut sobril till de som verkligen behöver den, kastade lyrica på folk som godis när den kom ut (de gör väl det fortfarande än idag, bara lite smått strängare? Att de kan vara så icke-pålästa alltså...). Jag har själv tänt av den i unga dar när man var ung och dum, och folk överdriver inte att det är hemskt. Avtändningen är som så många säger den värsta benso-ATn du kan tänka dig (bara det i sig får en att titta på snaran i badrummet) + den värsta opiat-ATn du kan tänka dig - fast SAMTIDIGT. Helt sjukt hur de ens lyckades skapa detta gift från djävulen.

Var försiktig därute
Citera
2024-03-12, 10:37
Medlem
Citat:
Det är bara folk med beroendepersonlighet som försöker "boosta" sina droger, andra nöjer sig mer än väl med standardeffekten. Akta dig för att inte hamna i träsket, även utan lyrican.

Men ja som sagt det är sjukt. Jag lovar att pfizer visste hur jävla demonisk den var, men ändå marknadsförde de den som super säker. Du kan säkert hitta några "roliga" reklamer från tiden då den släpptes och nu i hindsight så är det helt sjukt att titta på dem. Och ja du har rätt i att svenska fittläkare som knappt vågar skriva ut sobril till de som verkligen behöver den, kastade lyrica på folk som godis när den kom ut (de gör väl det fortfarande än idag, bara lite smått strängare? Att de kan vara så icke-pålästa alltså...). Jag har själv tänt av den i unga dar när man var ung och dum, och folk överdriver inte att det är hemskt. Avtändningen är som så många säger den värsta benso-ATn du kan tänka dig (bara det i sig får en att titta på snaran i badrummet) + den värsta opiat-ATn du kan tänka dig - fast SAMTIDIGT. Helt sjukt hur de ens lyckades skapa detta gift från djävulen.

Var försiktig därute

Det där med beroendepersonlighet och att boosta droger har du rätt i. Jag kan självklart inte vara säker på att jag kommer hålla mig undan alla träsk framöver även om det funkat rätt bra att vara periodare på senare tid.
Citera
2024-03-13, 03:42
Medlem
Citat:
Håller helt med dig har provat mycket i mina dagar och ingen avtändning har varit i närheten av en lyrica avtändning. Käkade stora mängder i cirka 3 månader i streck för typ 2 år sen, fick psykos och trodde Säpo var efter mig, helt sjukt med andra ord haha!

Nej rör inte lyrica ni som läser denna tråden jag lovar det är inte ens en kul drog att flumma på och när du väl blivit fast så väntar ett helvete på dig
Citera
2024-03-18, 19:23
Medlem
Jag har tagit lyrica under 2 veckors tid ungefär. Jag ligger på kanske 900 mg dag nu och tänkte få ner toleransen. Hur länge ska man vänta för att få ner toleransen helt?
Citera
2024-03-18, 19:49
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadvein
Jag har tagit lyrica under 2 veckors tid ungefär. Jag ligger på kanske 900 mg dag nu och tänkte få ner toleransen. Hur länge ska man vänta för att få ner toleransen helt?

Minst 2 veckor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in