Har fortfarande inte fått något ordentligt svar på om lyrica fungerar att ta rektalt. Blandade med det i kodein-rövpumpen, men tyckte inte att det hände något mer än att jag kände av kodeinet.
lyrica är ok... brukar ta rätt lång tid inna det slår.... bra ångestdämpande tycker jag, men när man har käkat in sig på dom som jag har gjort så hjälper dom knappt... började med 150mg om dagen, sen 200, 300 och nu 600mg om dagen men det hjälper knappt.
var utan lyrican ett tag och slängde i migen hel deloch blev riktigt skön. drack iofs en jävla massa bira också... då smäller det på rätt bra. lite tjack på det också .. pang.
jobbigt att man blir tolerant så fort... men visst funkar det
Den här frågan har folk säkert redan svarat på och ja, jag vet att det är individiuellt.
Men hur snabbt blir man beroende av Lyrica, räcker det att käka några dagar i streck eller tar det ett bra tag?
jag slarvade som fan med lyrican i början. slängde i mig för mycket för ofta.. så blev jag häktad och käkade dom som jag ska då i ca en månad. mådde dåligt när jag blev släppt utan lyrican... men ja det är individuellt.