Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
Nu tycker jag att det börjar att spåra ut! Du har framfört vad som gäller men ändå fortsätter folk att förstöra och tramsa. Då finns det bara en utväg, radera och banna användaren punkt slut. Dessa förklaringar har nog ingen på FB undgått, eftersom det finns inlägg från Admin vad som gäller i så gott som alla forum!
Så admin, kasta ut alla lunarstormare, sylvester och nightlife anhängare som beter sig illa på en gång. 1 gång är en gång för mycket! Då får vi som vill seriöst debattera en gynsammare miljö utan trams från svin som är här för att förstöra! Som jag oxå förstår har du mer att göra än att hänga på forumet och agera polis och skriva förklaring efter förklaring utan att någon fattar, eller så kommer dumma motlägg till ingen nytta.
Ok nu tänker jag komma med kritik ang. detta inlägg.
Med andra ord menar du
hellshit att ska man finnas på detta forum ska man INTE finnas på nått annat forum/comunities?? Hmm ok då lär nog majoriteten av dessa användare här försvinna seriösa och oseriösa.
Även dig kan jag tänka mig.
Jag kan bara tala för mig själv men bara för att man finns på andra ställen ska väl de för helvete inte betyda att jag ska kastas ut??
JA de finns jävligt många idioter här de har jag märkt men.. så e de överallt tyvärr...
de e jätte bra att admin kastar ut dessa men.....
Tex.
Jag finns även på Nightlife (inget forumställe direkt)
Forumhuset, Alltomtv m.m men inte fan ska jag kastas ut för de eller hur??
jaja jag kanske överreagerar på ditt inlägg men du verkar döma lite snabbt ..
lång historia kort
Man behöver inte vara 14 bara för att man finns på div. andra comunities.