2003-09-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Tjejen, är det du som är Frickis?

-Laura

de där laura va inte schysst .......
Tro att jag e Frickis va nog den minst snällaste jag hört på länge :mad:
2003-09-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det beror på att jag bara är halvvägs i min utrensning.
Jag har förklarat att vi inte vill ha varken personer som tramsar eller personer som gnäller om allt och inget här.
Vårt syfte är inte att vara en ungdomsgård eller något klotterplank där man bara postar trams.
Många tror det, och därför gör jag just nu en upprensning.
Några klagar, men förhållandevis få med tanke på hur många som besöker forumet varje dag.

Jag kan inte ha dessa glin här, som bara vill förstöra. De förstör för alla, och de struntar helt i reglerna.

Varför ska jag låta några fåtal personer förstöra detta forumet, då majoriteten vill ha något helt annat.

Man ska posta inlägg när man:
A) har något intressant att tillföra (och det innefattar att det även ska vara intressant för andra)
B) är kritisk till det som skrivs i ett inlägg, och då ska man argumentera på ett konstruktivt sett. Man ska inte skriva bara för sig själv, utan även tillföra debatten något.

Detta klarar majoriteten i forumet alldeles utmärkt.
De som inte gör det bör vara försiktiga med inlägg, och har all anledning att vara rädda. Jag kommer nämligen inte att tillåta övertramp.

Jag har genom att kasta åt dårarna (Billy Jet, Sture, Nazistjägaren osv) höjt kvalitén på inläggen i forumet. Jag upplever att de blir bättre och bättre.
Det finns dock fortfarande knäppskallar som ibland hamnar fel, och då måste man hjälpa dem härifrån.

Det handlar inte om att skrämma användare, utan att lära alla att regler ska följas. De som kastas ut är de som inte vill följa gällande regler. Och när jag frågar dem ifall de (konstruktivt) kan förklara vilka regler som ska bort, så får jag sällan några svar.

Det är ingen rättighet att få posta inlägg här. Det är en möjlighet.
Detta forum blir bäst ifall alla hjälper till, och en bra början är att inte kalla andra användare för nedsättande ord, posta personangrepp, och så vidare.

Tänk först på vad du vill berätta. Skriv sedan.
Inte tvärtom.

admin

Åhhh ville bara säga att jag är oerhört stolt över min chef

Keep up the good work, Admin!
2003-09-11, 18:28
Medlem
finkels avatar
Citat:

Vad mer är dåligt på forumet?

Är det något annat du vill förbättra?

admin
Jag skulle bli jätteglad om all engelsk text kunde bli översatt till svenska. Jag är ingen van forum medlem ( FB är mitt enda) o har därför ingen rutin på hur man ska använda de olika funktionerna. Det är dessutom längesen jag läste engelska o är inte heller bekant med många av dom tekniska engelska orden. Går det o kommer det att översättas? mvh Finkel
2003-09-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Jag skulle bli jätteglad om all engelsk text kunde bli översatt till svenska. Jag är ingen van forum medlem ( FB är mitt enda) o har därför ingen rutin på hur man ska använda de olika funktionerna. Det är dessutom längesen jag läste engelska o är inte heller bekant med många av dom tekniska engelska orden. Går det o kommer det att översättas? mvh Finkel

Jag har oxå bett Admin om detta.. De gör så gott de kan men det är ju inte så mycket engelska kvar här nu eftersom de har översättat en hel del... Dessutom jag tycker det är inte så farlig med lite engelska här och man lär sig ändå hur de funkar..
2003-09-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen
de där laura va inte schysst .......
Tro att jag e Frickis va nog den minst snällaste jag hört på länge :mad:

Förlåt, men jag tänkte frickis nog hänger på Lunar. Sedan är hon ju i min ålder också! Så jag lade ju bara ihop 1 +1 ~ Hade ingen aning om att du satt där!

-Laura
2003-09-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Förlåt, men jag tänkte frickis nog hänger på Lunar. Sedan är hon ju i min ålder också! Så jag lade ju bara ihop 1 +1 ~ Hade ingen aning om att du satt där!

-Laura

De e lugnt Laura..
Skickade ett pm förut till dig om vem jag va
2003-09-12, 03:36
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Celine
Jag har oxå bett Admin om detta.. De gör så gott de kan men det är ju inte så mycket engelska kvar här nu eftersom de har översättat en hel del... Dessutom jag tycker det är inte så farlig med lite engelska här och man lär sig ändå hur de funkar..
Håller man(admin) på att översätta då?Finns det nån FAQ ? Tex vad är skillnaden mellan normal mode-Enhanced mode? Vad är "insert php" o "insert code" för nåt? "Close current/all tags"; vad har man det till? Vad är skillnaden mellan "linear", "hybrid" o "threaded" för nåt? Det är ju bara en massa engelska, jag har iaf inte hittat några instruktioner alls på svenska;Var finns dom? Mvh Finkel
2003-09-12, 08:54
Administrator
admins avatar
Citat:
Håller man(admin) på att översätta då?Finns det nån FAQ ? Tex vad är skillnaden mellan normal mode-Enhanced mode? Vad är "insert php" o "insert code" för nåt? "Close current/all tags"; vad har man det till? Vad är skillnaden mellan "linear", "hybrid" o "threaded" för nåt? Det är ju bara en massa engelska, jag har iaf inte hittat några instruktioner alls på svenska;Var finns dom? Mvh Finkel

Denna version av vBulletin finns inte på svenska.
Vi har valt att översätta de delar vi tycker är mest viktiga.
Då dessa kommer försvinna vid en ev. uppdatering till nyare version av vBulletin (och vi då tvingas översätta all text till svenska ännu en gång) så har vi inte för avsikt att översätta allt. Utan de delar vi tycker är viktigast.

admin
2003-09-12, 11:48
Medlem
finkels avatar
Citat:
Denna version av vBulletin finns inte på svenska.
Vi har valt att översätta de delar vi tycker är mest viktiga.
Då dessa kommer försvinna vid en ev. uppdatering till nyare version av vBulletin (och vi då tvingas översätta all text till svenska ännu en gång) så har vi inte för avsikt att översätta allt. Utan de delar vi tycker är viktigast.

admin
Ok, tack för det svaret. Men du missade en fråga; Finns det någon FAQ till denna version då? Då har man ju iaf möjlighet att läsa sig till hur funktionerna ska användas. Mvh Finkel
2003-09-12, 12:31
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Finns det någon FAQ till denna version då? Då har man ju iaf möjlighet att läsa sig till hur funktionerna ska användas. Mvh Finkel
Gråa fältet näst längst ner.

Kod:
You may post new threads               HTML code is Off
You may post replies                   vB code is On