jag vill avinstallera microsoft explorer, men jag hittar inte filen som avinstallerar och den står inte med i kontrollpanelens avinstallera meny. jag har windows vista, jag har också försökt radera hela internet explorer mappen men det går inte,
tror inte att det är så enkelt att göra det om jag ska vara ärlig. det är nog alldeles för integrerat i Win. varför vill du får bort det? kan du itne bara låta de vara?
jag läste igenom länkarna som du gav och det verkar som det går inte ta bort internetexplorer, däremot kan man om man uppdaterat internet explorer kan man ta bort uppdateringen.
jag har bytt till mozila firefox, det var därför jag ville ta bort internet explorer.
jag läste igenom länkarna som du gav och det verkar som det går inte ta bort internetexplorer, däremot kan man om man uppdaterat internet explorer kan man ta bort uppdateringen.
jag har bytt till mozila firefox, det var därför jag ville ta bort internet explorer.
tack för hjälpen
Enklast är väl bara att låta det vara. Ta bort att genvägar från Start-menyn m m så slipper du se att.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!