2009-02-08, 00:25
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Kommer jag ihåg rätt nu? Blev det inte en diskussion om korspostning på grund av det?

Inget jag känner till.

Fick avbryta lite snabbt. Vi skriver inte i samma trådar så det borde ju inte vara något problem. Dessutom så säger han till när han lånar mitt nick, alltså i inläggen.
Senast redigerad av Beldaran 2009-02-08 kl. 00:27.
Citera
2009-02-08, 11:44
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasound
'Helt osexiga krus'? Det var då det mest överrumplande Rorschachtest jag snubblat på. Jag menar, vilka former. Vilka färger.

Aj då! Så jag bjuder i själva verket ut mig som en billig slampa, m a o?
Senast redigerad av Vekruset 2009-02-08 kl. 11:48.
Citera
2009-02-08, 15:16
Medlem
Whiskey27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset

Alltid ve kruset...
Citera
2009-02-08, 15:24
Bannlyst
Om man är kille så ska man inte dejta tjejer från FB, dom få som finns här har alltid skelett i garderoben...och dom syns inte alltid på en gång utan kommer fram först senare...tror att alla tjejer som finns här har nån typ av störning.

Killarna dock är nog normala i de flesta fall, några svenskhatande rasister och pedofiler finns väl men dom är nog inte så många.

Har själv fått många PM från tjejer men alltid tackat nej pga att dom är störda
Citera
2009-02-08, 16:14
Medlem
ultrasounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Det var länge sedan. Vi har i princip redan tröttnat på varandras divalater i sängen och letar nu efter en tredje fb-medlem att så att säga krydda tillvaron med. Ansökan skickas medelst pm.
Citera
2009-02-08, 16:32
Medlem
Nej tack, folk är för billiga här -ungefär som varorna på ÖoB

(Detta är ingen förolämpning per se )
Citera
2009-02-08, 16:33
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therealdeal
Nej tack, folk är för billiga här -ungefär som varorna på ÖoB

(Detta är ingen förolämpning per se )
Inte? Som att dra alla över en kam. Varorna på ÖoB må vara billiga, men dom håller i alla fall en stund. Slit och släng!
(Precis som man gör med folk man träffar genom FB...)
Citera
2009-02-08, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeboard
Om man är kille så ska man inte dejta tjejer från FB, dom få som finns här har alltid skelett i garderoben...och dom syns inte alltid på en gång utan kommer fram först senare...tror att alla tjejer som finns här har nån typ av störning.

Killarna dock är nog normala i de flesta fall, några svenskhatande rasister och pedofiler finns väl men dom är nog inte så många.

Har själv fått många PM från tjejer men alltid tackat nej pga att dom är störda

Det ligger nog något i det. Många av oss killar visar en annan sida här och i det verkliga livet är vi ofta vanliga och tråkiga.
Tjejerna försöker hålla sig anonyma här, men när det kommer till livet utanför datorn, är det ett liv fullt av svarta hål och mörka hemligheter.
Liknelsen av att många tjejer här är som Laura Palmer i Twin Peaks, är nog inte helt verklighetsfrämmande. Precis som Laura finns där en vacker fasad (observera ej utseendemässigt), men tittar vi närmare är den fasad full av sprickor.
Citera
2009-02-08, 19:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Det ligger nog något i det. Många av oss killar visar en annan sida här och i det verkliga livet är vi ofta vanliga och tråkiga.
Tjejerna försöker hålla sig anonyma här, men när det kommer till livet utanför datorn, är det ett liv fullt av svarta hål och mörka hemligheter.
Liknelsen av att många tjejer här är som Laura Palmer i Twin Peaks, är nog inte helt verklighetsfrämmande. Precis som Laura finns där en vacker fasad (observera ej utseendemässigt), men tittar vi närmare är den fasad full av sprickor.

Men för tusan! Vem vill ha en tjej utan mörka hemligheter och sprickor i fasaden?
Citera
2009-02-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men för tusan! Vem vill ha en tjej utan mörka hemligheter och sprickor i fasaden?

Jag vill det? Jag har fått nog av hemlighetsfulla människor som tar en för en idiot och vägrar ge en insyn i saker som faktiskt berör en. Då ska man inte ha en relation tycker jag.

Sen att alla har brister köper jag inte, det som en upplever som en brist är en fördel hos en annan. Så det finns inga brister egentligen om man bortser från att uppföra sig normalt. Sen är det mer en smakfråga och är det så att man upplever sin partner har många brister bör man nog fråga sig om man är med rätt person och kanske inte hellre skulle hitta nån som har dom "brister" som man själv hade uppfattat som bra sidor istället.

Jag kan ju ta några exempel på det jag tycker är brister men som egentligen inte är det.

Mitt ena ex var städnarkoman typ, allt skulle vara äckligt pedantiskt rent och man kunde aldrig sitta ner och bara äta, ta det lugnt för det skulle dammsugas smulor innan dom landat på golvet. Det är för mig en brist, men för en annan pedantisk människa är detta helt underbart då kan dom suga ikapp om kvällarna.

Ett annat exempel, en tjej som inte tränar och äter massa onyttigt alltid för hon älskar det. För mig hade det varit en brist i längden, men jag vet att det inte är en brist, för nånstans därute finns en chipsätande antiträningsmänniska just för henne.

Sen ett sista exempel, den "mesiga" tjejen som aldrig vill göra något, bara sitter hemma och ritar kanske, denna person har en jämlike nånstans som älskar att sitta hemma och rita. Men för den som älskar att supa till det och festa kommer ju tycka hon är rena döden och uppfatta detta som en brist.

Såhär kan vi fortsätta hela kvällen och rabbla upp saker som vissa anser som brister men som egentligen bara är en krock med den man själv är. Det gäller bara att hitta sin halva så försvinner uppfattningen att den andra har brister.
Citera
2009-02-08, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch

Du tycker inte att du är lite väl dömande nu? Du om någon borde ägna dig åt självrannsakan, för som det verkar har du inte ett dugg att erbjuda själv men är duktig på att ställa krav om diverse på andra.
Senast redigerad av frivol 2009-02-08 kl. 21:07.
Citera
2009-02-08, 21:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Jag vill det? Jag har fått nog av hemlighetsfulla människor som tar en för en idiot och vägrar ge en insyn i saker som faktiskt berör en. Då ska man inte ha en relation tycker jag.

Sen att alla har brister köper jag inte, det som en upplever som en brist är en fördel hos en annan. Så det finns inga brister egentligen om man bortser från att uppföra sig normalt. Sen är det mer en smakfråga och är det så att man upplever sin partner har många brister bör man nog fråga sig om man är med rätt person och kanske inte hellre skulle hitta nån som har dom "brister" som man själv hade uppfattat som bra sidor istället.

Jag kan ju ta några exempel på det jag tycker är brister men som egentligen inte är det.

Mitt ena ex var städnarkoman typ, allt skulle vara äckligt pedantiskt rent och man kunde aldrig sitta ner och bara äta, ta det lugnt för det skulle dammsugas smulor innan dom landat på golvet. Det är för mig en brist, men för en annan pedantisk människa är detta helt underbart då kan dom suga ikapp om kvällarna.

Ett annat exempel, en tjej som inte tränar och äter massa onyttigt alltid för hon älskar det. För mig hade det varit en brist i längden, men jag vet att det inte är en brist, för nånstans därute finns en chipsätande antiträningsmänniska just för henne.

Sen ett sista exempel, den "mesiga" tjejen som aldrig vill göra något, bara sitter hemma och ritar kanske, denna person har en jämlike nånstans som älskar att sitta hemma och rita. Men för den som älskar att supa till det och festa kommer ju tycka hon är rena döden och uppfatta detta som en brist.

Såhär kan vi fortsätta hela kvällen och rabbla upp saker som vissa anser som brister men som egentligen bara är en krock med den man själv är. Det gäller bara att hitta sin halva så försvinner uppfattningen att den andra har brister.

Jaja, du menar att det finns folk som det visar sig att man inte passar ihop med. Så är det ju såklart.

Jag menar att tjejer gärna får vara komplexa med udda sidor man inte märker/får veta i början. What you see is what you get känns alldeles för banalt och trist för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in