2009-02-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Inte? Som att dra alla ver en kam. Varorna p oB m vara billiga, men dom hller i alla fall en stund. Slit och slng!
(Precis som man gr med folk man trffar genom FB...)
Haha Rtt attityd!
Citera
2009-02-08, 23:28
Medlem
Ja och som tillgg, folk hr verkar vara s himla svenniga.

(Det r ingen frolmpning per se).
Citera
2009-03-03, 16:37
Medlem
blue_dots avatar
Klart som fan att man kan dejta FB:are!
Trffade sjlv upp en tjej hrifrn fr ett par veckor sedan. Dock inte med sytet att dejta, men det slutade iaf med att jag fljde med henne hem, och eftersom det visade sig vara vrldens staste, finaste lilla tjej s fastnade jag hos henne, och vi har umgtts varje dag sedan dess!

Egentligen var det bara en ren & skr slump att vi trivdes s bra i varandras sllskap, s enligt mig hade vi kunnat trffats vart som helst. Det bara rkade bli via FB.

S nog gr det att trffa flick/pojkvnsmaterial p detta forum, om man bara har lite tur!

Puss till dig Hallonet om du hittar denna trd.
Citera
2009-03-03, 16:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_dot
Klart som fan att man kan dejta FB:are!
Trffade sjlv upp en tjej hrifrn fr ett par veckor sedan. Dock inte med sytet att dejta, men det slutade iaf med att jag fljde med henne hem, och eftersom det visade sig vara vrldens staste, finaste lilla tjej s fastnade jag hos henne, och vi har umgtts varje dag sedan dess!

Egentligen var det bara en ren & skr slump att vi trivdes s bra i varandras sllskap, s enligt mig hade vi kunnat trffats vart som helst. Det bara rkade bli via FB.

S nog gr det att trffa flick/pojkvnsmaterial p detta forum, om man bara har lite tur!

Puss till dig Hallonet om du hittar denna trd.

Detta hallon? Hur gick det med dataintrnget?

https://www.flashback.org/member.php?u=180023
Citera
2009-03-03, 17:23
Medlem
blue_dots avatar
Det var jag som gjorde intrnget!

Nej men rligt talat! Det r inte samma, men nicken liknar varandra...
Citera
2009-03-03, 23:25
Medlem
56ks avatar
Den hr trden r ju riktigt intressant, jag visste inte att s mnga verkar ha trffat ngon frn flashback privat i andra syften n att rka p.

Sjlv r jag nog alldeles fr skeptiskt till fr att trffa ngon genom internet i huvudtaget nnu vrre flashback.
Dessutom s har jag s svrt att uttrycka mig bra i skrift s jag framstr verkligen inte som den personen jag verkligen r.
Mina kvalitr mste man f uppleva live helt enkelt.
Citera
2009-03-04, 15:39
Bannlyst
Hur gr det till nr man ska fixa en dejt med en annan FB-medlem ? Ska man dra till med ett charmigt PM eller ska man leka smart i ngon trd s han/hon blir intresserad?

Ge mig en checklist NU p hur man hittar en fb dejt !
Citera
2009-03-04, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __släsh__
Hur gr det till nr man ska fixa en dejt med en annan FB-medlem ? Ska man dra till med ett charmigt PM eller ska man leka smart i ngon trd s han/hon blir intresserad?

Ge mig en checklist NU p hur man hittar en fb dejt !

Det dr inlgget diskvalificerade dig tyvrr fr alltid.
Nu finns du p listan ver "non dateable dudes" som finns i laidback.
Citera
2009-03-04, 16:58
Medlem
Bakteriens avatar
Alla FB brudar lockas till den anvndare med coolast nick, s brudar det r bara brja skicka till min PM box
Citera
2009-12-27, 02:32
Medlem
kolagodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Alla FB brudar lockas till den anvndare med coolast nick, s brudar det r bara brja skicka till min PM box
jajjemn, vntar ett svar med spnning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in