Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-02-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Inte? Som att dra alla över en kam. Varorna på ÖoB må vara billiga, men dom håller i alla fall en stund. Slit och släng!
(Precis som man gör med folk man träffar genom FB...)
Haha Rätt attityd!
Citera
2009-02-08, 23:28
Medlem
Ja och som tillägg, folk här verkar vara så himla svenniga.

(Det är ingen förolämpning per se).
Citera
2009-03-03, 16:37
Medlem
blue_dots avatar
Klart som fan att man kan dejta FB:are!
Träffade själv upp en tjej härifrån för ett par veckor sedan. Dock inte med sytet att dejta, men det slutade iaf med att jag följde med henne hem, och eftersom det visade sig vara världens sötaste, finaste lilla tjej så fastnade jag hos henne, och vi har umgåtts varje dag sedan dess!

Egentligen var det bara en ren & skär slump att vi trivdes så bra i varandras sällskap, så enligt mig hade vi kunnat träffats vart som helst. Det bara råkade bli via FB.

Så nog går det att träffa flick/pojkvänsmaterial på detta forum, om man bara har lite tur!

Puss till dig Hallonet om du hittar denna tråd.
Citera
2009-03-03, 16:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_dot
Klart som fan att man kan dejta FB:are!
Träffade själv upp en tjej härifrån för ett par veckor sedan. Dock inte med sytet att dejta, men det slutade iaf med att jag följde med henne hem, och eftersom det visade sig vara världens sötaste, finaste lilla tjej så fastnade jag hos henne, och vi har umgåtts varje dag sedan dess!

Egentligen var det bara en ren & skär slump att vi trivdes så bra i varandras sällskap, så enligt mig hade vi kunnat träffats vart som helst. Det bara råkade bli via FB.

Så nog går det att träffa flick/pojkvänsmaterial på detta forum, om man bara har lite tur!

Puss till dig Hallonet om du hittar denna tråd.

Detta hallon? Hur gick det med dataintrånget?

https://www.flashback.org/member.php?u=180023
Citera
2009-03-03, 17:23
Medlem
blue_dots avatar
Det var jag som gjorde intrånget!

Nej men ärligt talat! Det är inte samma, men nicken liknar varandra...
Citera
2009-03-03, 23:25
Medlem
56ks avatar
Den här tråden är ju riktigt intressant, jag visste inte att så många verkar ha träffat någon från flashback privat i andra syften än att röka på.

Själv är jag nog alldeles för skeptiskt till för att träffa någon genom internet i huvudtaget ännu värre flashback.
Dessutom så har jag så svårt att uttrycka mig bra i skrift så jag framstår verkligen inte som den personen jag verkligen är.
Mina kvalitér måste man få uppleva live helt enkelt.
Citera
2009-03-04, 15:39
Bannlyst
Hur går det till när man ska fixa en dejt med en annan FB-medlem ? Ska man dra till med ett charmigt PM eller ska man leka smart i någon tråd så han/hon blir intresserad?

Ge mig en checklist NU på hur man hittar en fb dejt !
Citera
2009-03-04, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __släsh__
Hur går det till när man ska fixa en dejt med en annan FB-medlem ? Ska man dra till med ett charmigt PM eller ska man leka smart i någon tråd så han/hon blir intresserad?

Ge mig en checklist NU på hur man hittar en fb dejt !

Det där inlägget diskvalificerade dig tyvärr för alltid.
Nu finns du på listan över "non dateable dudes" som finns i laidback.
Citera
2009-03-04, 16:58
Medlem
Bakteriens avatar
Alla FB brudar lockas till den användare med coolast nick, så brudar det är bara börja skicka till min PM box
Citera
2009-12-27, 02:32
Medlem
kolagodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Alla FB brudar lockas till den användare med coolast nick, så brudar det är bara börja skicka till min PM box
jajjemän, väntar ett svar med spänning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in