2009-02-01, 23:06
Bannlyst
Fr en vecka sedan s hade jag och en annan medlem p flashback bestmt att vi skulle trffas ute och ta en l. Dm av min frvning s nr jag sitter i baren s kommer vrldens snyggaste och charmigaste kille in. Vi dricker ngra l och pratar ngra timmar mest om flashback och lite annat, sedan gr var och en hem till sig. Eftert s har vi snackat massor i telefonen och vi vill bda trffas igen. Men jag har funderat p om det r s bra att inleda ngot med en annan flashbacksmedlem. Jag menar att det kanske r spnnande nu bara fr att man trffat ngon snygg kille frn flashback, men sedan d? Tnk om man bara har flashback gemensamt? Kan man bygga en relation med flashback som gemensam bas? Mste det inte finnas ngot mer?
Citera
2009-02-01, 23:13
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldenfox
Fr en vecka sedan s hade jag och en annan medlem p flashback bestmt att vi skulle trffas ute och ta en l. Dm av min frvning s nr jag sitter i baren s kommer vrldens snyggaste och charmigaste kille in. Vi dricker ngra l och pratar ngra timmar mest om flashback och lite annat, sedan gr var och en hem till sig. Eftert s har vi snackat massor i telefonen och vi vill bda trffas igen. Men jag har funderat p om det r s bra att inleda ngot med en annan flashbacksmedlem. Jag menar att det kanske r spnnande nu bara fr att man trffat ngon snygg kille frn flashback, men sedan d? Tnk om man bara har flashback gemensamt? Kan man bygga en relation med flashback som gemensam bas? Mste det inte finnas ngot mer?

Det r som vilken annan site som helst, frutom att majoriteten hr r helt jvla sjuka i huvudet.

Du verkar dock njd med din dejt, akta dig fr lik i garderoben och riktigt skumma fetischer bara.

Min frga r d; hur i helvete kan man ens inleda den sortens konversation?
Citera
2009-02-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aoblab
Klart det r bra!
Det r bara hr du hittar en riktig FB-kuk!

Dessutom tror ingen p din story, du har ju bara ett inlgg nu.
Kanske inte vill avslja sitt riktiga nick

Behver vl inte ta det s serist, testa trffas och dejta lite och se vart det leder..
Herregud ni ska vl inte gifta er redan?
Citera
2009-02-01, 23:19
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoblab
Klart det r bra!
Det r bara hr du hittar en riktig FB-kuk!

Dessutom tror ingen p din story, du har ju bara ett inlgg nu.

Det dr var jvligt taskigt, eftersom det troligtvis inte r s mnga som dejtar varandra p flashback s kommer killen ifrga att fatta vad det r frgan om att hitta trden, lsa din kommentar och inse att .. oj, min kuk kanske inte .. r s jvla fb:aktig och sga upp kontakten. Jvligt schysst aoblab, jvligt schysst.
Citera
2009-02-01, 23:22
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Givetvis har hon skapat en fake-user fr att inte killen i frga ska snappa upp trden.
Det gr nog att koppla nd, ifall personen ifrga tittar in hr.

OnT: TS, vad tror du skillnaden r att trffa ngon genom FB eller ngon annan <insert-random-name-here>-kontaktsida? Ingen.
Citera
2009-02-01, 23:25
Medlem
ultrasounds avatar
Nej, nej och ter nej. Du lper fr stor risk att hooka upp med ngon du nd aldrig skulle slpa med till frldrarna. Eftersom >95% av fb-klientelet bestr av narcissister, histrioner, antisocialt och emotionellt instabilt strda personligheter, missbrukare, frbrytare etc.

Du kan tacka mig senare.
Citera
2009-02-01, 23:28
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasound
Nej, nej och ter nej. Du lper fr stor risk att hooka upp med ngon du nd aldrig skulle slpa med till frldrarna. Eftersom >95% av fb-klientelet bestr av narcissister, histrioner, antisocialt och emotionellt instabilt strda personligheter, missbrukare, frbrytare etc.
Nu lr ju inte det vara fallet eftersom TS har uttryckt att personen ifrga r
Citat:
vrldens snyggaste och charmigaste kille
Citera
2009-02-01, 23:31
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Nu lr ju inte det vara fallet eftersom TS har uttryckt att personen ifrga r

Vad har det med ngonting att gra?
Man kan vara snygg och charmig trots att man r narcissister, histrioner, antisocialt och emotionellt instabilt strda personligheter, missbrukare, frbrytare etc.

Okej, antisocial gr bort.
Citera
2009-02-01, 23:33
Medlem
Om du gillar killen spelar det vl ingen roll vart du trffade honom? Gr som med vilken annan som helst, r han psycho, dumpa honom, r han prince charming, dumpa honom inte.

och frresten, tar han den i tvan?
Citera
2009-02-01, 23:38
Medlem
lskade trdar =)

Knns som att FB kanske tom r ett vldigt bra forum att trffas i. Uppenbarligen vet ni saker om varandra efter som ni verhuvudtaget trffades. Och precis som i alla andra relationer s har man ju ngot som knyter en samman och sedan ngot annat att bygga vidare p.

Go for it!
Citera
2009-02-01, 23:47
Medlem
MrOaikis avatar
Jag skulle bli vldigt frvnad om min FB-dejt visade sig vara vrldens charmigaste och staste tjej. Om jag ngonsin hade gtt p en FB-dejt vill sga.
Citera
2009-02-01, 23:48
Medlem
MrOaikis avatar
Dejta FB-folk?

Att dejta FB-folk br ju vara ett genialt drag. Man lser helt enkelt igenom vad personen har skrivit p FB, s kan man den vgen sortera bort pedofiler och nazister. Ja, frutsatt att man inte vill dejta sdana.

Men vad gr man sen? PM:ar? :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in