Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-30, 17:48
  #1
Medlem
Det finns ju nuförtiden en hel uppsjö med filmer som fokuserar på detta område. Även dagens vanliga "mainstreamrullar" brukar numera innehålla en del av temat. Dessutom läste jag någonstans att en av internets mest besöka porrsajt hade just "foot fetish" som rubrik. Vad är det som händer tror ni?
Citera
2009-01-30, 19:05
  #2
Medlem
Skäggbiffens avatar
Jag tänkte faktiskt på detta fenomenet för någon dag sedan.... Personligen förstår jag inte vad är så fräckt över att bli avrunkad med fötterna.
Imorgon ska man väll ta den i örat också.

Förmodligen har det växt fram på samma sätt som "deep anal creampie blowdoll barbara fleshlight" Folk trycker och runkar.. det är inte svårare än så. Man kan bli glad i picken oavsett om det är särskillt sexigt eller inte egentligen.
Citera
2009-01-30, 20:10
  #3
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukowski
Jaså, din jävla äggskalle!
Varför fokuseras det på fötter i varje p-rulle nuförtiden?
Fattaru nurå?
För att efterfrågan är stor!

Varför är efterfrågan stor är då nästa fråga?
För att det exploaterats så mycket dom senaste åren och därmed har folk insett att dom gillar det dom ser.

Fucktards!
__________________
Senast redigerad av CommonKnowledge 2009-01-30 kl. 20:13.
Citera
2010-02-23, 09:52
  #4
Medlem
Sen tråden har skrivits har det ju blivit ännu mer nu.
Jag tror faktiskt det är så enkelt att man tänder på det man inte ser.
Och att man inte tänder på något hos en tjej om man är van att se killar/männens motsvarighet.

Så ett exempel blir typ , någon har sett många män med bar överkropp, typ jobbar i badhus eller va fan som helst, och för att undvika sexuell förvirring så tenderar han att söka efter något annat som upphetsar en. Manliga fötter och liknande är inget som man ser varje dag, faktiskt så undviker man det för att män har äcklig fotsvett.
Så han upptäcker kvinnans fötter. Som är annorlunda än männens och inget man ser varje dag.
En sak jag har lagt märke till att det finns så mycket porr som är om undersidan av tjejens fötter. Detta stärker min teori om att man gillar något man inte ser ofta, visst kan man råka se en mans fötter från framsidan, typ stranden och liknande, men sällan undersidan. Och därför är det så lätt för hjärnan att bli upphetsad för den söker ständigt efter lösningar så det inte uppstår konflikter.

Samtidigt, kan det vara så att dem som gillar fötter, blir upphetsade av att se många olika. Så exempelvis för eftermiddags runkningen så går personen igenom 15-20 bilder. Och undviker att se samma igen nästa gång, detta är då likgiltigt med att efterfrågan är hög men behöver inte betyda att personerna som efterfrågar är många.
Citera
2010-02-23, 23:20
  #5
Medlem
Ingen aning. Äckligt är det iaf! :S
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback