2009-02-26, 18:26
Medlem
pizza och dumle och ben n jerrys glass cookie dough mmmm;P och skrov på max och jävligt stark thai/kina mat och mer än gärna lunch buffe på kina restaurang 65-70kr och man får äta hur mkt som helst av möjligt gott plus att man sittar på rikskuponger till ett värde av 10k är ju inte heller fel då jag kan äta hur mkt som helst för dom ;D
Citera
2009-02-26, 22:42
Medlem
rk

Citat:
Ursprungligen postat av simonsi
pizza och dumle och ben n jerrys glass cookie dough mmmm;P och skrov på max och jävligt stark thai/kina mat och mer än gärna lunch buffe på kina restaurang 65-70kr och man får äta hur mkt som helst av möjligt gott plus att man sittar på rikskuponger till ett värde av 10k är ju inte heller fel då jag kan äta hur mkt som helst för dom ;D

hur fixar man det
Citera
2009-02-26, 23:08
Medlem
Burger king!
Citera
2009-02-26, 23:33
Medlem
jontens avatar
TUC Paprika! Munchar dem just nu
Citera
2009-02-27, 02:20
Medlem
Jag dör av hunger och jag har inte ens rökt något.. Geee mig!

Att man alltid ska kika i sånna här trådar när man är sjukt hungrig?
Citera
2009-02-27, 03:44
Medlem
KryddAs avatar
Ahlgrens bilar <3 gottgott ^^
Citera
2009-02-27, 04:40
Medlem
Satkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farmoranna
hur fixar man det

Din arbetsgivare drar det från din lön (summan du får är högre än du betalar) alt. att lunch betalas av arbetsgivaren, då får du helt enkelt kupongerna.
Citera
2009-02-27, 10:11
Medlem
glass glass och åter glass. bäst i alla lägen... bäst: klassiska Sandwich, eller Ben n Jerrys. lösgodis, redbull.

annars typ allt från kylen... och det är ju bara att blanda det man har liksom. när det krisar brukar jag köra sylt på mackorna och sånt. funkar alltid.

men det absolut bästa är att bo ihop med en kock inget slår det. en tre rätters kl 02 på natten!
Citera
2009-02-27, 10:18
Medlem
!HELP!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikebatch

men det absolut bästa är att bo ihop med en kock inget slår det. en tre rätters kl 02 på natten!
Åh, fyfan det vore ju drömmen!

Själv är jag oerhört oerfaren inom matlagning, men lyckades få till en enkel god maträtt som har satt spår i minnet (pga att det var himmelskt). Klyftpotatis, bearnaise-sås, scrambled eggs och stekt grillkorv av bra kvalitét. Minns inte säkert om jag t.om. hade någon köttbit till detta också. Oerhört najs var det i alla fall även om det kanske inte var den flashigaste maträtten!
Citera
2009-02-27, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av !HELP!
Åh, fyfan det vore ju drömmen!

Själv är jag oerhört oerfaren inom matlagning, men lyckades få till en enkel god maträtt som har satt spår i minnet (pga att det var himmelskt). Klyftpotatis, bearnaise-sås, scrambled eggs och stekt grillkorv av bra kvalitét. Minns inte säkert om jag t.om. hade någon köttbit till detta också. Oerhört najs var det i alla fall även om det kanske inte var den flashigaste maträtten!

om det är kris:
enkelt, gott och mättande är annars...
snabbmakaroner(helst fullkorn), koka detta med salt, grillkrydda, lite peppar, ett par droppar olja.
Bacon (ett paket), dela dessa i lagom bitar 2cm bredd. stek på detta, krydda me lite grillkrydda.

blanda ihop, och släng upp på en tallrik. lite ketchup till det.
tar 5-6min att laga, och är rena drömmen...
Citera
2009-02-27, 13:46
Medlem
iPees avatar
Friscoburgaren på Max! - Det där brödet är så sjukt himmelskt!
Citera
2009-02-27, 14:26
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Friscoburgaren på Max! - Det där brödet är så sjukt himmelskt!
Fy fan vad god den är ja! Aldrig munchat på den dock :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in