2009-07-06, 12:52
Bannlyst
Grilla hamburgare är grymt gott när man är stekt. Jag åt senast vi grillade och rökte i mig 5 och 1/2 stycken. Satt fint.
Citera
2009-07-06, 13:01
Medlem
Dagliga mixen;

*Djup tallrik med yoghurt och mycket god sylt.
*Stor tillbringare med en blandning av ananas/apelsin/fläder med färsk ananas i.
*Tallrik jordnötter
*En skål popcorn
Citera
2009-07-06, 17:41
Medlem
GregPuciatos avatar
Håller på med sjukaste munchiesrätten.

Casserole med mornay sauce (fast istället för parmesan så är det cheddar och nacho chesse mix) med friterad kyckling, lökringar (inte friterade), svartpeppar, pasta och massor av goudaost på toppen.
Citera
2009-07-06, 17:48
Medlem
Brukar alltid försöka ha ett 20-pack gb-glassar hemma (4*sandwich, nogger, 88:an, päronsplit samt piggelin). Helt oslagbart och man är alltid på bra humör så länge man vet att det finns en till glass i frysen.

Sandwich, 88:an och Nogger är nog de godaste även om framförallt päronspliten kan vara en bra joker ibland. Piggelinen finns ofta kvar sist. Hemligheten är att inte äta glassen för tidigt (!!).

Har ju usel tidsuppfattning när jag är bäng men för åtminstone sandwich så gäller att man måste låta den ligga ute i minst fem minuter innan. Nogger kan man gå på relativt fort om suget blir för stort och även 88:an kan räcka med några minuter. Det där lär man sig.
Citera
2009-07-06, 18:31
Medlem
behöver inte vara så avancerat

Korv och makaroner funkar perfekt medans man röker, tillsammans med 1 liter mjölk om man verkligen vill lyxa kan man ha vanliga makaroner istället för snabb
Citera
2009-07-06, 18:35
Medlem
Vi var ett gäng som munchade loss på pågens hönö-kakor (stora, platta bröd formade som en halv cirkel)
och på dem hade vi nutella och sprutgrädde
Citera
2009-07-06, 18:39
Medlem
OLW Toasted Cheeze Ballz
and that's it.. Sen måste du ju ha 1.5l pepsi och en 355ml RedBull att skölja ner det med
Polarna kör stenhårt med Pringles? Tvekar att de slår ost bollarna endå
Citera
2009-07-06, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sölve
Grilla hamburgare är grymt gott när man är stekt. Jag åt senast vi grillade och rökte i mig 5 och 1/2 stycken. Satt fint.

Måste hålla med dig , gjorde det senast jag var stukad. Men sen tog jag ett digestive kex och blev helt torr i munnen. Kunde knappt svälja skiten

Annars är alla sura godisar top 1 för mig. Syrligheten blir mycket starkare och det bara saftas i munnen hela tiden.
Citera
2009-07-06, 23:06
Medlem
KlunseNs avatar
Vanlig Husmanskost som man har lagat själv är äckligt gott! Det roligaste och godaste är nästan när man hittar på egna maträtter
Citera
2009-07-06, 23:29
Medlem
Smidvarks avatar
Den bästa munchen som jag har upplevt någonsin var när jag och en polare delade på en påse ostbågar. Annars brukar allt som är lite flottigt gå hem, eller chocolate-chip cookies. Fan, nu blev man ju sugen på att smöga och muncha något .
Citera
2009-07-06, 23:39
Medlem
Spaghetti med carbonarasås är alltid väldigt gott tycker jag, till dricka blir det alltid antingen pepsi eller jolt cola
Sen är ju choklad alltid satans gott, mars, snickers, milky way(!), dessutom blir det oftast även Pringels (sourcream & onion).
Pizza är ju också en självklar munchierätt, helst kebabpizza.
Citera
2009-07-07, 00:17
Medlem
iGreeds avatar
Kladdkaka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in