2012-07-01, 21:26
Medlem
Geekos avatar
Något som jag verkligen uppskattar under ett CB-rus är följande:

1. Nachochips med ostsmak, nerdippade i cheddardip från McDonalds.

2. Gainomax - Blåbär.

Citera
2012-07-01, 22:51
Medlem
Sandtags avatar
1 paket camel gul
Citera
2012-07-02, 21:07
Medlem
lagomsmarts avatar
Jag har verkligen fäst mig vid Bubs bananaskids-ovaler. Älskar konsistensen och smaken på dom när jag är stenad.

http://www.bubs.se/stycksaker/banana-bubs

Sen coca-cola i ett glas fyllt med is så det är riktigt riktigt kallt är också sjukt gott!
Citera
2012-07-02, 22:16
Medlem
MADYEs avatar
En kall Coca-Cola Vanilj
Citera
2012-07-03, 01:41
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADYE
En kall Coca-Cola Vanilj

Word.

Jag gillar typ allt kletigt; remouladsås, nutella, you name it! Nu när jag tänker efter sätter jag fan i mig vad som helst. Jag är allt som oftast ett munchies monster och äter folk ur huset.
Citera
2012-07-03, 01:47
Medlem
deyys avatar
Fan att jag alltid ska vara så lat när jag är hög. Är ofta något speciellt som jag är sugen på att laga/göra. Brukar kännas lättare att bara gå ner på ICA och handla någon godispåse.
Citera
2012-07-03, 02:17
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom
Word.

Jag gillar typ allt kletigt; remouladsås, nutella, you name it! Nu när jag tänker efter sätter jag fan i mig vad som helst. Jag är allt som oftast ett munchies monster och äter folk ur huset.

Ja!!! Det är så jävla gott!!

Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Fan att jag alltid ska vara så lat när jag är hög. Är ofta något speciellt som jag är sugen på att laga/göra. Brukar kännas lättare att bara gå ner på ICA och handla någon godispåse.

Jag är också lat. Jag måste förbereda innan jag röker ner mig för sen kan jag inte ställa mig och laga mat för jag är så bäng
Citera
2012-07-03, 12:18
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart

Jag är också lat. Jag måste förbereda innan jag röker ner mig för sen kan jag inte ställa mig och laga mat för jag är så bäng
Onlinepizza är att föredra, så länge man inte är för hög för att våga betala och allting. Blev ett jävla krångel senast och började bara asgarva åt indiern som kom med pizzan.
Citera
2012-07-03, 15:41
Medlem
stonerfuzzs avatar
Citat:
Onlinepizza är att föredra, så länge man inte är för hög för att våga betala och allting. Blev ett jävla krångel senast och började bara asgarva åt indiern som kom med pizzan.

Känner igen den det där
Citera
2012-07-03, 16:29
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:

Hahaha, tur för mig att jag bor på landet och inte har onlinepizza då
Men det har blivit lite som en pirrig förberedelseprocess här hemma när jag fixar typ mat och dricka och allting efter att jag rullar mina spliffar.

Jag blir extra uppspelt och peppad inför att få röka när jag donar med mina förberedelser, haha
Citera
2012-07-03, 18:07
Bannlyst
Har ni någonsin ätit så mycket under munchandet, så att ni har vaknat upp dagen efter, och blivit bakis på grund av att ni ätit för mycket?
Citera
2012-07-03, 18:20
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Har ni någonsin ätit så mycket under munchandet, så att ni har vaknat upp dagen efter, och blivit bakis på grund av att ni ätit för mycket?

Bakis kanske inte är rätt ord, men lite sunkig kan man allt känna sig efter en sjuhelvetes munchies-orgie.

Vad gäller munchies-favoriter är det sjukt gott att göra en fruktsallad med jordgubbar/vindruvor/persikor/whatever och käka med grekisk yoghurt och granola (vet faktiskt inte vad det sistnämnda heter på svenska men typ Start)... Fint som snus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in