2016-01-03, 21:06
Medlem
BeatConducters avatar
Choklad
Citera
2016-01-14, 06:09
Medlem
Finns mycket som är gott. Leopold's magnifika chocolate chips från Göteborgs kex är en av favoriterna. Kinapuffar och mjölk funkar väldigt bra också.

Men den klara favoriten är lagad husmanskost.
Idag blir det knäckebröd, ris & korv stroganoff med givetvis mjölk.
Citera
2016-01-21, 00:26
Medlem
ibutus avatar
Jag ska unna mig en edible och några bonghits under lördagskvällen. Har tänkt att ha en fuskdag från mitt dietande. Jag ska frossa ordentligt är det tänkt.
Ska laga mat.. något med mycket fett, gärna ost.
Sedan ska jag ha snacks till när jag ska se på film.

Har ni några riktigt bra tips på vad man ska äta?
Citera
2016-01-30, 18:35
Medlem
Jackschnuss avatar
zingo och kladdkaka
Citera
2016-01-30, 19:14
Medlem
Attunes avatar
Chips och dip.
Citera
2016-02-03, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Jag ska unna mig en edible och några bonghits under lördagskvällen. Har tänkt att ha en fuskdag från mitt dietande. Jag ska frossa ordentligt är det tänkt.
Ska laga mat.. något med mycket fett, gärna ost.
Sedan ska jag ha snacks till när jag ska se på film.

Har ni några riktigt bra tips på vad man ska äta?

fucking lasagne mate!
Citera
2016-02-06, 16:38
Medlem
Godzilla3s avatar
Av allt jag har ätit under munchies så var daimglass det mest tillfredsställande (inte struten utan den som finns i burk).
Citera
2016-02-10, 22:25
Medlem
Kleops avatar
Sån där pizza man värmer i ugnen sen lägger man på gifflar. Extra BBQ-sås fungerar också.
Citera
2016-02-17, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Sån där pizza man värmer i ugnen sen lägger man på gifflar. Extra BBQ-sås fungerar också.

Gifflar på pizzan? Du har tagit det till en ny nivå..
Citera
2016-02-20, 05:54
Medlem
POLLY!

Avskyr detta godiset i nyktert tillstånd och brukar inte magiskt börja tycka om äckliga saker pågrund av munch, men dessa jävlar slank ner på bara några minuter (och jag njöt utav dem).

Jävligt märkligt! Testade dagen efter och spottade då ut skiten direkt.

Anti-Polly stoners, prova dessa efter en spliff och se vad ni tycker.
Citera
2016-02-21, 21:29
Medlem
Blivit mycket Pommes i ugn nu tillsammans med olika såser som jag har kokat ihop.
Häller ut pommes på en plåt tillsammans med hemmagjord chili/vitlöksolja, har på chiliflakes, salt, riven ost samt en del örter.
Såserna brukar vara kryddstarka och kan vara baserade på Paprika, vitlök, Ajvar, någon stark korv etc.

Käkade Baklava för ett tag sedan när jag hade rökt och druckit vin det rekommenderas starkt för den som tål brutal sötma!
Citera
2016-02-21, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Blivit mycket Pommes i ugn nu tillsammans med olika såser som jag har kokat ihop.
Häller ut pommes på en plåt tillsammans med hemmagjord chili/vitlöksolja, har på chiliflakes, salt, riven ost samt en del örter.
Såserna brukar vara kryddstarka och kan vara baserade på Paprika, vitlök, Ajvar, någon stark korv etc.

Käkade Baklava för ett tag sedan när jag hade rökt och druckit vin det rekommenderas starkt för den som tål brutal sötma!

Dom där gröna Baklava's med nötterna på är dem godaste, men farliga 100% socker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in