2009-12-06, 14:23
Medlem
Ojojoj vad trevliga munchies det brukar bli när man är ensam hemma och riksflummig. Lagade korvstroganoff förut som blev väldigt lyckat, hemgjord chokladsås till vaniljglass, hemgjorde hamburgare och pommes, jag kan hålla på länge
Citera
2009-12-06, 17:08
Medlem
jp.sartres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuven018
Jag tror att du får munchies. Det är bara det att om man röker och skiter i att äta så får man inget sug typ, äter man något däremot.. då är det kört.

Men om jag inte har något sug så får jag ju inga munches för då har ju innebörden förlorat sin betydelse.
Citera
2009-12-06, 18:20
Medlem
Gräddbullar slår allt.
Citera
2009-12-06, 18:22
Bannlyst
Pizza & Hamburger talrik.

After 10st joppar så brukar det göra jobbet!
Citera
2009-12-06, 19:59
Medlem
tjuven018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jp.sartre
Men om jag inte har något sug så får jag ju inga munches för då har ju innebörden förlorat sin betydelse.

Röker du munbloss eller? Ät en macka när du är riktigt bäng så får du se att du får munchies.
Citera
2009-12-06, 20:15
Medlem
Roadrages avatar
Är det bara jag, eller finns det några fler som tycker att det är mumsigare att äta något innan man blossar? Visst är det gott att äta lite då och då under tiden man röker, men jag vill verkligen känna att jag har fått något i magen innan jag röker en joppe, även om jag redan är flummig.
Citera
2009-12-06, 20:19
Medlem
chajusongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Är det bara jag, eller finns det några fler som tycker att det är mumsigare att äta något innan man blossar? Visst är det gott att äta lite då och då under tiden man röker, men jag vill verkligen känna att jag har fått något i magen innan jag röker en joppe, även om jag redan är flummig.

När jag var i Argentina träffade jag en riktig stoner som hade som princip att aldrig röka i samband med mat, men han rökte direkt efter maten och verkade väldigt nöjd.
Citera
2009-12-06, 22:24
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Hållet helt med. Jag blir illamående om jag röker när jag är hungrig.
Citera
2009-12-06, 22:27
Medlem
Woohoos avatar
Jag tycker ärligt talat inte att något smakar mycket godare när man är pårökt, utan snarare bara att man blir sugen på att tugga på något.
Dock blir jag hungrig när jag röker, och lite mat sitter ju aldrig fel
Citera
2009-12-06, 22:43
Medlem
joOltas avatar
1. Fruktsallad med vanilj glass. Nam nam säger jag bara!
2. Tuttifrutti ringar
3. Brio's fruktisar

Tycker om det mesta speciellt fruktiga saker
Citera
2009-12-06, 23:05
Medlem
Dom brownie längderna på 7eleven är riktigt jävla goda, dock får ja räkna med 5x färska finnar veckan ut

Men goda är dom
Citera
2009-12-06, 23:15
Bannlyst
Varför skulle brownies ge dig finnar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in