Ojojoj vad trevliga munchies det brukar bli när man är ensam hemma och riksflummig. Lagade korvstroganoff förut som blev väldigt lyckat, hemgjord chokladsås till vaniljglass, hemgjorde hamburgare och pommes, jag kan hålla på länge
Är det bara jag, eller finns det några fler som tycker att det är mumsigare att äta något innan man blossar? Visst är det gott att äta lite då och då under tiden man röker, men jag vill verkligen känna att jag har fått något i magen innan jag röker en joppe, även om jag redan är flummig.
Är det bara jag, eller finns det några fler som tycker att det är mumsigare att äta något innan man blossar? Visst är det gott att äta lite då och då under tiden man röker, men jag vill verkligen känna att jag har fått något i magen innan jag röker en joppe, även om jag redan är flummig.
När jag var i Argentina träffade jag en riktig stoner som hade som princip att aldrig röka i samband med mat, men han rökte direkt efter maten och verkade väldigt nöjd.
Hållet helt med. Jag blir illamående om jag röker när jag är hungrig.
Jag tycker ärligt talat inte att något smakar mycket godare när man är pårökt, utan snarare bara att man blir sugen på att tugga på något.
Dock blir jag hungrig när jag röker, och lite mat sitter ju aldrig fel