2016-03-04, 17:17
Medlem
elopis avatar
Jag äter vad som helst som finns hemma men har ett minne av en marabouask med chokladhjärtan som fortfarande får mig att le.

Tog nyligen en banan och hade på jordnötssmör, kokosolja och salt. My god. Som en elvismacka utan snusket.
Citera
2016-03-05, 21:23
Medlem
Garfi3lds avatar
Dem nya Estrella Hjärtan Grill & Vitlök är oslagbara.
Citera
2016-03-05, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Garfi3ld
Dem nya Estrella Hjärtan Grill & Vitlök är oslagbara.

Skall testas! ICA eller hemköp?

Föredrar även Hemköps MAX dipp såsar, dom är rätt dyra ca 35 per burk.
Men det är lätt värt det!
Citera
2016-03-05, 23:10
Medlem
Ska snart ta mig och köpa lite grönt (första gången ), men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för munchies. Vad är det egentligen som gör det gott? Är det bara hungern eller blir smakerna "starkare"? Blir man så hungrig att man behöver äta mycket?

Hjälp en nybörjare här så blir han glad
Citera
2016-03-05, 23:22
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahagaga12
Ska snart ta mig och köpa lite grönt (första gången ), men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för munchies. Vad är det egentligen som gör det gott? Är det bara hungern eller blir smakerna "starkare"? Blir man så hungrig att man behöver äta mycket?

Hjälp en nybörjare här så blir han glad

Hehe, lite svårt att förklara, du kommer fatta när du väl är där. :P Nu röker inte jag så mycket längre, men bästa sättet jag kan förklara det på är att det handlar om ett jävla sug efter något, kan vara vad som helst. Kakor, godis, hamburgare eller pizza typ. Man blir så överdrivet sugen på att trycka i sig godsaker. Ett tips är att prova nutellapizza om det finns någonstans i din stad (annars köper du en jävla pizza och häller nutella på den själv), är klockrent.
Btw, nu börjar jag fundera på om nutella kan vara gott på hamburgare, någon som provat? :P
Citera
2016-03-05, 23:50
Medlem
10Ls avatar
Fruktsallad med hackade nötter och vispad grädde/vanilj yoghurt.
Man blir sjukt mätt i evigheter..
Citera
2016-04-25, 23:09
Medlem
Giforas avatar
Bor ni i Stockholm rök en fet och dra till Vega Baren och käka en Sambalburgare. Utan tvekan det bästa munchet, kan starkt rekommendera i nyktert tillstånd också. Sverige äldsta och bästa hamburgerbar har tom en egen wikisida.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Vegabaren

Dem har öppet mellan 09 - 03 vardagar och 09 - 05 på helger så man kan typ dra dit när som.
Citera
2016-04-27, 02:30
Medlem
SnowInformers avatar
Morötter och gurka med någon fin dipp är rätt nice.
Citera
2016-05-08, 17:47
Medlem
FrankTheMans avatar
Häromdan bjöds det på lätt rostade pågenlimpa mackor med smör och honung. Grymt gott var det!
Citera
2016-05-09, 01:07
Medlem
Erkliings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankTheMan
Häromdan bjöds det på lätt rostade pågenlimpa mackor med smör och honung. Grymt gott var det!

Fy helvete va gott det lät nu.
Citera
2016-07-12, 15:58
Medlem
Cevape med vitlök sås kall karlovacko till det sedan skittles som man får mun orgasm av!
Citera
2016-07-14, 12:19
Medlem
BoKKaBruns avatar
Åt Marabou salta mandlar igår, rann jävligt gött ner i strupen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in