Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-03, 04:34
  #841
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
"Specialkladdkaka".. Bakar du med cannabis då menar du?
Må hända!
Citera
2014-04-05, 00:47
  #842
Medlem
ok.s avatar
Allting låter fan förjävligt och högt just nu, sitter någon inne på något extra gött och lugnt?
Citera
2014-04-05, 01:23
  #843
Medlem
ok.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ok.
Allting låter fan förjävligt och högt just nu, sitter någon inne på något extra gött och lugnt?

Helvete, läste music istället för munchies, för bängt
Citera
2014-04-05, 01:24
  #844
Medlem
ok.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ok.
Helvete, läste music istället för munchies, för bängt

Nu är jag offtopic.

Rekommenderar att hälla upp chips på en plåt och sedan hälla över varm choklad. eller smält eller ja, ni fattar. ha en mysig kväll!!!
Citera
2014-04-05, 01:25
  #845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Jag började ta fler promenader när jag rökte dagligen för att röra på mig, samt började röka strax innan jag lagade kvällsmat. La alltid ner extra tid på att göra det gott då samt försökte laga nyttigt. Gick svinbra.

Idag blev det vitlöks, chili- och citronmarinerad kycklingfilé, smörslungad och baconlindad sparris, carm couscoussallad med rödlök, körsbärstomater och kantarellfond tillsammans med en balsamicosås. Hur perfekt som helst + relativt nyttigt.

Sen är pannkakor/våfflor med hjortron-, hallonä och drottningsylt, grädde och kolasås gott. Oslagbar munchie faktiskt.

Dig skulle jag inte ha någonting emot att röka med, låter som du vet vad du pratar om

Är inte ens bäng och blev så jävla sugen på pannkakor/våfflor med hjortron-, eller lingonsylt. Kan tänka mig att det är helt underbart när man är stenad

Själv tycker jag Pasta Carbonara är något av det bästa som finns - både med och utan munchies. Enkelt att laga och har alltid ingredienserna hemma. Dessutom är det ju förfan bacon, kan aldrig bli fel med bacon
Citera
2014-04-05, 01:31
  #846
Medlem
kaysits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ok.
Nu är jag offtopic.

Rekommenderar att hälla upp chips på en plåt och sedan hälla över varm choklad. eller smält eller ja, ni fattar. ha en mysig kväll!!!

Hahahaha, jag hör dig så mycket va. Min polare gjorde en chips á la chocolate lasagna en gång och det var tydligen magiskt.

Ställer tidernas färskingfrågor helt ur topic men finns det någon typ av livechatt i drogforumet? Puss
Citera
2014-04-05, 11:23
  #847
Medlem
ia015s avatar
Ben&Jerrys
Rostad majs
Salta pinnar
polkagrisar
och såklart cola
Citera
2014-04-05, 11:52
  #848
Medlem
Pansarbabians avatar
Munkar är fan nummer ett på min lista, finns inget underbarare!

På senare tid har jag dock börjat sukta efter sparris av någon skev anledning.
Citera
2014-04-05, 12:18
  #849
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieOcean
Dig skulle jag inte ha någonting emot att röka med, låter som du vet vad du pratar om

Är inte ens bäng och blev så jävla sugen på pannkakor/våfflor med hjortron-, eller lingonsylt. Kan tänka mig att det är helt underbart när man är stenad

Själv tycker jag Pasta Carbonara är något av det bästa som finns - både med och utan munchies. Enkelt att laga och har alltid ingredienserna hemma. Dessutom är det ju förfan bacon, kan aldrig bli fel med bacon

Du är så välkommen så! Jag älskar att bjuda folk på mat, haha.

Tycker i princip allt som kräver lite ansträngning är härligt när man rökt, det blir liksom ett life-achievement när man väl är klar och får sätta sig och äta.

Men testa våfflor! Eller pannkakor med turkisk yogurt i istället för mjölk, och släng i en näve björnbär i smeten innan du steker. Går fort som fan att dra ihop.
Citera
2014-04-08, 22:16
  #850
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Marabou med Oreos har nog inte funnits länge men riktigt gott när man har munchies.
Citera
2014-04-16, 23:56
  #851
Medlem
XTRVGNZs avatar
Choklad, chips, frukt. Eller "vanlig mat" med för den delen. Ibland känns matlagning som världens projekt när jag rökt, men ofta kan det också vara sjukt kul att laga mat eller baka när man är bäng, och sen när man väl är klar och får avnjuta det hela, aah!
Citera
2014-04-22, 02:12
  #852
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Just nu äter jag vaniljglass med jordnötssmör och dansk pålæggsjokolade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback