Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-30, 00:57
  #1
Avstängd
Hej!!

Har ni några förslag på jobb som inte kräver någon direkt utbildning där man i princip kan jobba ihjäl sig?
Jag är inne i en tid nu i livet där jag inte har så mycket annat att göra och har därför allt tid för jobb.

Så, tips på jobb där man kan jobba sjukt mycket och därmer tjäna endel pengar? gärna runt 400h/månad.

Jobbar som timvikarie nu inom vården och jobbar i snitt 200-250 timmar per månad men känner att det inte riktigt räcker.

MVH
Citera
2009-01-30, 01:06
  #2
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_utan_K
Hej!!

Har ni några förslag på jobb som inte kräver någon direkt utbildning där man i princip kan jobba ihjäl sig?
Jag är inne i en tid nu i livet där jag inte har så mycket annat att göra och har därför allt tid för jobb.

Så, tips på jobb där man kan jobba sjukt mycket och därmer tjäna endel pengar? gärna runt 400h/månad.

Jobbar som timvikarie nu inom vården och jobbar i snitt 200-250 timmar per månad men känner att det inte riktigt räcker.

MVH

Har du funderat på att börja sälja stjärt? Sjukt roligt yrke, du är din egen arbetsgivare och bestämmer själv dina arbetstider...

Nej, men är det nån som vet nåt så vill jag också veta...
Citera
2009-01-30, 01:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Har du funderat på att börja sälja stjärt? Sjukt roligt yrke, du är din egen arbetsgivare och bestämmer själv dina arbetstider...

Nej, men är det nån som vet nåt så vill jag också veta...

eller tvärtom, så lite som möjligt, det låter mer intressant.
Seriöst, vill du bränna ut dig, så få ett jobb som hotellreceptionist.
__________________
Senast redigerad av Phantomchaser 2009-01-30 kl. 01:15.
Citera
2009-01-30, 01:24
  #4
Medlem
pretorians1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_utan_K
Hej!!

Har ni några förslag på jobb som inte kräver någon direkt utbildning där man i princip kan jobba ihjäl sig?