Citat:
Ursprungligen postat av smärtpatient
Det ser ut ungefär som sallat, om det är somniferum i alla fall. De kan ta ca 10 dagar att gro inomhus, utomhus vet jag inte. Men själv fick jag en massa småplantor som jag tydligen sått. Det hade jag glömt bort så det var nog ett tag sen, så de kan nog fortfarande överasska. Vill du ha en tidig vårsådd ska du så på friland till hösten. Man kan iof så 1 gång i månaden om man har mkt frön (som jag) så får man många överasskningar per år, detta i kombination med inomhusdrivning på våren ger ett härligt resultat på minst 1 gram opium och en jävla massa koppar te. Haha, det här är opiatpundarnas tid på året

Det har du rätt i!!
Läste någonstans på nätet och har sett bilder på kapslar med rosa aktigt latex, så det är inget konstigt,, vet inte varför det blir så, kanske e extra mycket godsaker!!
Skulle ha sått mer vallmo egentligen, men e sent att ångra sig nu, får bli mer nästa vår!!
MVH Johan Hemoglobin