Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Jag kan meddela att den snubben snackar skit, iaf när det gäller dannebrogen/danska flaggan/victoria cross. Förra säsongen odlade jag Danska flaggan från Weibulls, fungerade bra!
Allright, det var ju iaf. bra, jag har ett kuvert med frön från Weibulls som jag inte pallat att odla efter att ha hört det där påståendet. De fröna får åka ner i rabatten nästa år. Men du kanske känner till det i övrigt, att vissa odlare har försökt få ner morfinhalten för att göra somniferum "mer rumsren" eller vad de nu har för syfte?