Citat:
Ursprungligen postat av fjonk
Låter fint

Börjar bli lite otålig känner jag, vill gå ut och dra upp växterna med de samma, dock vill jag att de ska kunna växa så mycket som möjligt denna sommar.
Någon som har nån ide om hur länge de är lönt att låta dom stå ute och växa innan kylan blir för intensive?
Och än en gång, är man inte mest sparsam om man äter upp växterna?
Det är ganska varmt ute så du kan låta dom stå ett tag till. Mina överlevde ett riktigt oväder förra månaden, vissa kvällar var det riktigt kallt och blåsigt.
Jo, jag tycker att det är sparsamt som fan, känns onödigt att kasta bladen och stammarna.
Jag har rätt många stammar kvar som jag ska koka, återkommer med resultat