Citat:
Ursprungligen postat av Sricken
Hej!
Jag har en vän som har opium, alltså han har små bruna, torra bitar som är som torkad koda, hur ska han göra för att berusa sig på opiumet på bästa sätt?
Det fungerar inge bra att röka det, eller så gör jag fel. Oj, jag menar han gör fel.
Du kan ju äta dem också för ett mycket längre rus men då behövs det ganska mycket, smidigaste är att röka det. Hur gör du när du röker? inte så jätte svårt att jaga drake.
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Hej,
Har ett gäng torkade poppies. Rekommendation? Mortla samt koka upp & dricka? Har alltid tidigare kört på färska poppies, men det borde väl inte spela någon större roll?
Peace
Kör på det, det är ingen skillnad på det förutom smaken på dem torra är jobbig.
Citat:
Ursprungligen postat av Softz
Försent för edit.
Det jag vill ha tips på är själva odlingen, inte hur man hanterar opiumet när det är klart.
1. Du hittar lämplig plats med mycket sol.
2. Strö ut de frön du har tänkt så och låt dem växa tills de blir någon dm, därefter kan du gallra dem så de kommer med ca 2 dm mellanrum.
3. Undertiden kan du skvätta på näringssalt
X, som jag inte minns namnet på.
4. Sen är det bara att vänta på att de ska bli färdiga.
Hoppas det räcker