fan den här tråden verkar leva hur länge som helst
tackar än en gång stormamma för hjältedådet att uppföra tråden.
jag odlade tasmanian (såna stora vita godsaker)
åt typ 10 kaoslar utan någon effekt.
det var ett engångs projekt som jag inte kommer testa igen.
men för övrigt så är det lättodlat och sköter sig självt.
lycka till alla där ute med förhoppningar om sommarens skörd!