Citat:
Ursprungligen postat av Veneficus
Ytterligare en som orkat läsa igenom hela tråden innan man ställer frågor
Varför skulle de vara försent där uppe? Har inte ni de ljusare längre än i södra Sverige?
Det var med nöd och näppe, var lite tungt att ta in så mycket information på så kort tid, men eftersom det intresserar mig så var det bara att plöja sida efter sida..
Ja just det, det tänkte jag ju inte på

Midnattssolen ja, ljust dygnet runt i princip fram till slutet av sommaren. Sen vad jag har förstått så gör det inte så mycket om det är lite kallare, vilket det kan bli här uppe..