Haft min vita macbook sedan mars 07.
Har circa 12-13 sprickor i chassits underkant vid flkten, 2 av dom strckor sig s lngt som halvvgs mot mitten skruven under datorn. trevlig vrmeskada.
knns vldigt skr nr man handskas med den i luften. Det knakar o har sig.
Tangentbordets chassi (det lite mrkare vita/gra) har spruckit lngs nstan hela kanten nedanfr muspadden. Lossnade en lng flisa hromdagen.
Hittade ett foto p detta:
http://discussions.apple.com/thread....62198�
Exakt s p bda sidorna, och p hger sida s har den flisan lossnat. Det r ju dom dr tv listerna p locket som trycker ner chassit nr man stnger den.
Ngra sprickor vid portarna. Liksom tre portar som jag inte ens anvnt en nda gng.
Sen r det ngra sprickor lngs batterikanterna. Det ser inte ens ut som att batteriet passar som det sitter. strre glipa till vnster n hger om det och d ska det tillggas att jag aldrig har tagit ur/pillat p batteriet.
Datorn funkar klockrent, synd bara att chassit r helt t helvette. Har lst om andra som har samma problem. Verkar som att apple hade problem ett tag med sina chassin. Tog ingen applecare vid kp, men det r ju en produktionsmiss som heter duga, man stter ju inte in ett chassi som inte tl vrmen datorn alstrar.
Har inte prvat att f den utbytt. Vad tror ni om mina chanser?