• 1
  • 2
2003-09-07, 12:25
Medlem
Undergroundmans avatar
Nån mer än jag som tycker bakfyllerunk är brutalt skönt? Sex orkar man inte med när man är bakis.. Bara tvungen o kolla läget så här på söndagsmorgonen
Citera
2003-09-07, 12:30
Medlem
Mysharrys avatar
Vad säger du människa? Sex när man är bakis är ju bland det bästa som finns!
Citera
2003-09-07, 12:33
Medlem
Undergroundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry

Du anar inte hur bakis jag är just nu! Man kan INTE ha sex i det tillståndet! Småbakis är sex dock grymt..
Citera
2003-09-07, 13:58
Medlem
konrad_khans avatar
Hänsynsfullt ...

Citat:
Ursprungligen postat av Undergroundman
Nån mer än jag som tycker bakfyllerunk är brutalt skönt? Sex orkar man inte med när man är bakis.. Bara tvungen o kolla läget så här på söndagsmorgonen

Ja och dessutom slipper man ju plåga någon annan med dålig andedräkt och dålig mage.
Citera
2003-09-07, 17:30
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Ja och dessutom slipper man ju plåga någon annan med dålig andedräkt och dålig mage.

Så jävla sant.
Citera
2003-09-07, 18:35
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan

Däri ligger ju halva njutningen!
Citera
2003-09-07, 21:35
Bannlyst
Ett bakfyllerunk är ALLTID skönt
Citera
2003-09-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry

Sant Det är den enda gången jag önskar att jag hade en pojkvän faktiskt, någon man alltid vaknar upp med, som man inte behöver skämmas inför över något utan bara kan ta för sig av!

-Laura
Citera
2003-09-08, 17:52
Bannlyst
Moral

Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Sant Det är den enda gången jag önskar att jag hade en pojkvän faktiskt, någon man alltid vaknar upp med, som man inte behöver skämmas inför över något utan bara kan ta för sig av!

-Laura
Med tanke på den "moral" som du så ofta talar om är det konstigt hur ofta du sitter på sexforumet och att ~50% av dina inlägg görs här. Bakfyllekåt -ja, men det finns ju baksmälla, vilket förtar kåtheten...
Citera
2003-09-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Med tanke på den "moral" som du så ofta talar om är det konstigt hur ofta du sitter på sexforumet och att ~50% av dina inlägg görs här. Bakfyllekåt -ja, men det finns ju baksmälla, vilket förtar kåtheten...

Man kan väl ha viss moral och ändå prata om sex? Människor = sexuella varelser oavsett värderingar? Man måste inte vara tråkig, hämmad eller asexuell för att man håller vid vissa värderingar?

-Laura
Citera
2003-09-09, 07:22
Medlem
Länge leve bakis-knull/onani.
Det är bra skönt att vakna och vara kåt som fan och lite flummig )
Citera
2003-09-09, 15:28
Bannlyst
Citat:
Man kan väl ha viss moral och ändå prata om sex? Människor = sexuella varelser oavsett värderingar? Man måste inte vara tråkig, hämmad eller asexuell för att man håller vid vissa värderingar?
Tycker att man skall vara konsekvent: hög moral=inget sexsnack heller.
Citat:
Baksmällan gör f ö ofta att man slappnar av ganska ordentligt. Då passar lite slött sex alldeles utmärkt imo - man måste ju inte gå igenom hela registret med ställningar yatta yatta.

-Laura
Yatta yatta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här