2003-09-09, 16:51
Medlem
johnjohns avatar
Runka/knulla på bakfyllan är bäst särskilt om det är ludret från igår då kan man bara knulla aset kliva av och be henne dra, skitbra.
Citera
2003-09-09, 18:43
Medlem
Smockes avatar
Jag får väl testa det då
Citera
2003-09-09, 23:02
Medlem
Don.Cs avatar
Om någon trevlig tös känner för att bättra på sitt bakfylleknullande så kan jag väl ställa upp. Kan tillockmed stå för spriten om det ska behövas.
Citera
2003-09-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Tycker att man skall vara konsekvent: hög moral=inget sexsnack heller.

Jaha, så bara för att jag inte ligger med vem som helst från krogen eller knullar på min brorsas polare - för att jag inte tycker att det överesstämmer med den jag verkligen är, vad jag står för eller för att jag helt enkelt inte tycker att jag får ut det jag behöver av det - så får jag inte prata om sex på ett frispråkligt sätt? Sorry, men jag kopplar inte det (!!).

Nej, det handlar inte om mycket snack och lite verkstad. Jag har redan "lekt av mig" så där finns inte längre någon spänning i tillfällig sexuell tillfredställelse - närhet kan jag få på annat håll och tillfredställelsen får jag på ett allmänt vedertaget sätt bland människor (?).

-Why sell out for less? Man har väl lite självrespekt ändå? Man måste inte ha sex bara för att tillfälle ges.

-Laura
Citera
2003-09-10, 08:11
Medlem
crippas avatar
Eftersom denna tråd egentligen handlar om ONANI vill jag bara påpeka att, Gud inte tycker om onanister. Den som onanerar får alla möjliga konstiga sjukdomar, förminskad hjärna, tennisarm - och dessutom växer det hår i handflatorna.
Citera
2003-09-10, 09:28
Medlem
.. och man får grön tunga
.. och får sned penis?

-Laura
Citera
2003-09-10, 09:30
Medlem
crippas avatar
Grön tunga avhjälpes meddelst tungskrapa.... Sned kotte beror på ensidigt runkande med samma hand. Byt hand. Omväxling förnöjer som bekant..
Citera
2003-09-10, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
.. och man får grön tunga
.. och får sned penis?

-Laura

jag skulle ju vilja se dig med sned penis... eller njae jag tror inte det när jag tänker efter.
Citera
2003-09-10, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Jaha, så bara för att jag inte ligger med vem som helst från krogen eller knullar på min brorsas polare - för att jag inte tycker att det överesstämmer med den jag verkligen är, vad jag står för eller för att jag helt enkelt inte tycker att jag får ut det jag behöver av det - så får jag inte prata om sex på ett frispråkligt sätt? Sorry, men jag kopplar inte det (!!).

Nej, det handlar inte om mycket snack och lite verkstad. Jag har redan "lekt av mig" så där finns inte längre någon spänning i tillfällig sexuell tillfredställelse - närhet kan jag få på annat håll och tillfredställelsen får jag på ett allmänt vedertaget sätt bland människor (?).

-Why sell out for less? Man har väl lite självrespekt ändå? Man måste inte ha sex bara för att tillfälle ges.

-Laura
Då du är kvinna har du inte sådana problem att få sex som många män. Också många av de största tänkarna har blivit ratade för män som i mina ögon stod långt under dem. Sluta med dina citat på engelska. Varje bildad svensk talar det. Jag skriver inte på medelhögtyska el latin stup i kvarten, jag citerar tom Schopenhauer i svensk översättning så att de flesta på forumet skall förstå. "Erbarmliga" kan dock vara för svårt för de klenaste hjärnorna.
Citera
2003-09-12, 21:36
Medlem
Har alltid undrat varför man blir så fruktansvärt kåt då man är bakis. Någon som har några teorier om det?
Citera
2003-09-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werner
Har alltid undrat varför man blir så fruktansvärt kåt då man är bakis. Någon som har några teorier om det?

Ja, man är fysiskt avslappnad och har svårt att ta till sig vardaglig stress när man är bakis

-Laura
Citera
2003-09-13, 00:51
Bannlyst
"Baksmälla" av opiater/opioider har samma verkan på mig -fredagsmys, som Goddess_Purgatory säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in