Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-27, 00:05
  #1
Medlem
tja

köpte en luvtröja på solo i gbg under rean nu när ja har tagit med den hem tycker ja att dragkedjan är ganska, va säger man, krokig. ni vet som om den vore för lång på nåt sätt, kan man åtgärda detta på nåt sätt?? tröjan är perfekt annars.
Citera
2009-01-27, 00:41
  #2
Medlem
Sådär brukar den bli för vissa om den är för liten. Tröjan breder ut sig och blir kortare
Citera
2009-01-27, 02:26
  #3
Medlem
Brunsaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamii
Sådär brukar den bli för vissa om den är för liten. Tröjan breder ut sig och blir kortare
Fyfan va dum jag känner mig nu. Jag har haft ett par sådana tröjor där dragkedjan blivit krokig och bullar upp sig. Men har inte tänkt på varför egentligen. Utan bara konstaterat att vissa tröjor är sådana. Men nu när jag tänker efter så har dem alla varit lite för små. Måste lära mig att oftare ifrågasätta varför saker och ting är som dem är.
Citera
2009-01-27, 02:33
  #4
Medlem
pretorians1s avatar
Vad bra,nu slipper jag ochså undra ,trodde min högra sida var större än vänstra och dom skruvar sig därför..
Citera
2009-01-27, 17:02
  #5
Medlem
Tja man lär sig något nytt varje dag!
Hade detta problemet för kanske 5 år sedan, men har slutat att använda denna typen av tröja.
Citera
2009-01-27, 17:21
  #6
Medlem
fast den är inte för liten men aja det är väl bara att acceptera att de e så
Citera
2009-01-27, 17:33
  #7
Medlem
Det brukar väl bli så när man tvättar dem, när tyget krymper men dragkedjan är intakt. Konstigt om det är så från början.
Citera
2009-01-27, 21:41
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunsax
Fyfan va dum jag känner mig nu. Jag har haft ett par sådana tröjor där dragkedjan blivit krokig och bullar upp sig. Men har inte tänkt på varför egentligen. Utan bara konstaterat att vissa tröjor är sådana. Men nu när jag tänker efter så har dem alla varit lite för små. Måste lära mig att oftare ifrågasätta varför saker och ting är som dem är.

Haha vad bra att jag kunde hjälpa till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback