2010-06-23, 13:33
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Någon som spelat och vet om den kommande patchen kom idag kanske? Är väldigt nyfiken på att veta när "the mouth of the abyss" blir tillgänglig. Alltid kul med nya skins också, men såklart inga Janna skins. :S
Inte idag på EU iaf
2010-06-24, 07:41
Medlem
Jak@ns avatar
Jaha då var patchnotes ute... vem blev nerfad igen? Självklart Janna. Som att det behövs. Folk måste lära sig att inte bara stå mitt i vägen när en tornado laddas upp. Nästa patch slicar dom väll bort 30% dmg på den med så hon blir en riktig bot feeder. Jävla riot. Aldrig några skins - alltid massa nerf.

Veigar fick ju dock en sjuk buff och ashe fick en ny skill, vilket var bra, särskillt ashes skill. Passar hene perfekt och blir riktigt kul att leka med

"Accumulate Wealth is now 'Hawkshot'. Hawkshot retains the passive gold gain on kill and can now be activated to shoot an invulnerable, untargetable scouting hawk toward a target location. The hawk will reveal terrain as it travels, and grant vision of the end area for 5 seconds"

Bah... fan vad less man blev nu då när dom nerfar henne (janna) igen. Besvikelse, hade hoppats på nått bra. Hon är ju support, inte som att hon är en fet dmg carry som är fläskigt imba. Hon är support och ska spelas som support. Får jobba hårdare med att hålla laget uppe nu -_-
Senast redigerad av Jak@n 2010-06-24 kl. 07:46.
2010-06-24, 10:11
Medlem
Citat:
Jaha då var patchnotes ute... vem blev nerfad igen? Självklart Janna. Som att det behövs. Folk måste lära sig att inte bara stå mitt i vägen när en tornado laddas upp. Nästa patch slicar dom väll bort 30% dmg på den med så hon blir en riktig bot feeder. Jävla riot. Aldrig några skins - alltid massa nerf.

Veigar fick ju dock en sjuk buff och ashe fick en ny skill, vilket var bra, särskillt ashes skill. Passar hene perfekt och blir riktigt kul att leka med

"Accumulate Wealth is now 'Hawkshot'. Hawkshot retains the passive gold gain on kill and can now be activated to shoot an invulnerable, untargetable scouting hawk toward a target location. The hawk will reveal terrain as it travels, and grant vision of the end area for 5 seconds"

Bah... fan vad less man blev nu då när dom nerfar henne (janna) igen. Besvikelse, hade hoppats på nått bra. Hon är ju support, inte som att hon är en fet dmg carry som är fläskigt imba. Hon är support och ska spelas som support. Får jobba hårdare med att hålla laget uppe nu -_-

Ska de buffa upp ashe? :S
Som om ashe behöver buff, hennes jävla arrow of doom är ju redan helt sjuk.

Janna vettefan, tycker aldrig hon e några problem, bara att hålla ögonen på henne och ta ett steg åt sidan när man ser tornadon, hon är dock jobbig att jaga men nåt ska hon väl va bra på.
2010-06-24, 10:31
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Ska de buffa upp ashe? :S
Som om ashe behöver buff, hennes jävla arrow of doom är ju redan helt sjuk.

Janna vettefan, tycker aldrig hon e några problem, bara att hålla ögonen på henne och ta ett steg åt sidan när man ser tornadon, hon är dock jobbig att jaga men nåt ska hon väl va bra på.

Precis, så jävla konstigt att dom nerfar Jannas tornado hela tiden.

Anng Ashe så är det ju inte "arrow of doom" dom buffat, snarare nerfat den (måste skjuta längre för att få max stun). Sen har dom nerfat volley lite med. Men det roliga är ju att dom lagt till något på hennes (sjukt värdelösa) skill som gav extra guld. Det ger fortfarande guld, bara det att man kan skicka iväg en fågel som scoutar nu med. Vilket är nice.
2010-06-24, 10:35
Medlem
Ockstaerrs avatar
Pantheon fick också en ganka fin buff ändå. Han var innan patchen väldigt stark early och mid. Och nu så buffas det upp ännu mer :O
2010-06-24, 11:39
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:

Janna

* Howling Gale knock-up time reduced by 33%
* Fixed a bug with Eye of the Storm where the particle would linger after the shield effect had been removed

Verkar mer som de fixar din kära hero och minskar tiden på 1 attack?

Härligt att dem fixar Pantheon buggen och Shacos Jitb. Dock förstår jag inte nerfen på Eve och Teemo då dem behöver sin dodge rätt så bra.
2010-06-24, 11:44
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Janna

* Howling Gale knock-up time reduced by 33%
* Fixed a bug with Eye of the Storm where the particle would linger after the shield effect had been removed

Härligt att dem fixar Pantheon buggen och Shacos Jitb. Dock förstår jag inte nerfen på Eve och Teemo då dem behöver sin dodge rätt så bra.

+ att Eve är så jävla enkel att hålla borta från sig att hon blir ett jävla feedtroll
2010-06-24, 11:58
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Pantheon fick också en ganka fin buff ändå. Han var innan patchen väldigt stark early och mid. Och nu så buffas det upp ännu mer :O

Mm tell me då Pantheon är min main.
Det jag ser är mest buggfixar samt en "nerf" i att heartseeker spears inte får lika mycket +damage via en bugg.

Edit: Ooh nvm, trevligare scaling på kastspjutet bl a o att hela skadan dubblas o inte bara en del.
2010-06-24, 13:08
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Mm tell me då Pantheon är min main.
Det jag ser är mest buggfixar samt en "nerf" i att heartseeker spears inte får lika mycket +damage via en bugg.

Edit: Ooh nvm, trevligare scaling på kastspjutet bl a o att hela skadan dubblas o inte bara en del.

Precis. Har Köpt Pantheon jag också. Dock inte lirat med honom ett tag. Börjar tröttna lite på Garen också. Blir nog att köpa Sion och köra loss med honom!
2010-06-24, 15:56
Medlem
Bara jag som inte kan se min friendlist? Alla är borta.
2010-06-24, 16:00
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Hej då. Trevligt att du tog dig tid att registrera på forumet.

Edit. Undrar om jag kan ta reda på ditt summoner namn via ref länken du postade. Ska undersöka det
2010-06-24, 16:38
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt

Där får man för man inte spelar Janna... Såg att det var att man inte var i luften lika länge så det är en rätt så stor o riktigt värdelös nerf. Tråkigt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in