2011-04-14, 20:23
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
vad är det för skitsnack om att man ska få 350rp? jag har inte fått något.

Please note that these bonus Riot Points will take up to 72 hours to distribute, so if you don’t get yours right away, don’t worry. They’re coming! ~~ eu.leagueoflegends.com nuff said.
2011-04-14, 20:25
Medlem
Echoess avatar
Rätta mig om jag har fel nu, men finns det endast 2 skins som man har råd med med denna 350RP boost? (Stinger akali och spectral fiddle)
2011-04-14, 20:32
Medlem
Ja gillar att de ger 350 riot points. Ett symboliskt fuck you till dem som inte köpt något innan, kan de fan ha, de gnälliga små fanskapen. De flesta utav dem tror att riot tjänar feta pengar på att dem spelar spelet, då deras närvaro gör spelet enormt mycket bättre. Får hoppas att riot inte har några reor på de billigaste skinnen under ett par månader för att reta dem (och för att locka riotpointköp naturligtvis).
2011-04-14, 20:34
Medlem
Orkar inte läsa igen alla hundratals inlägg så frågan har nog ställts, men men.
Någn som har en större insikt över deras arbete och mål?
Själv har jag ingen som helst anning om hur de förväntas växa och bli stora när de vägrar fixa nya maps och dessutom har helt kassa tekniker verkar det som, överbelastade servrar a la wow x3, osv.
Förstår de inte att de som online spel måste komma med nya saker och inte hosta ut keffa heroes varannan vecka?

Sammanfattat: Maps?, nya gamemodes?, items?, det tekniska?, mer personligt?, Klan möjligheter=?,
2011-04-14, 20:35
Medlem
Guesswhoiams avatar
Okej, att farma med Brand är simpelt, slänga W på mobsen alla får typ 50% hp sedan E. Alla fiender dör. Du får pengarna.

Han har helt ok survival, men du måste hålla bra fokus och göra rätt! Alla spells är s.k skillshots, förutom E då. Du måste timea spellsen rätt etc. Du har stun på Brand, hög skada samt se på fan, vi har en ny anti-tank klass. hans passive gör X antal % i skada av din hp.

Ultin är dock inte mycket att heja för, runt 100-150 i skada för första ranken, andra cirkus 200-250 beroende på items.

Cds är cirkus 6 sec beroende på hur du har speccat etc.

Han är nog lite starkare än de flesta AB casters.

Du kan dock kontra denna tomte rätt lätt om du är på alerten! Titta konstant på marken om han öppnar med W, alltså den runda ringen. Missar han den så har han förlorat väldigt mycket, öppnar han med Q så förlorar han en hel del också. E attacken är en vanlig range, inom viss range kan han träffa. Som gör att du kan skada honom samtidigt. Kontra hans ulti lätt är att antingen så själv eller vid typ dig + flera minions.

Han tål inte speciellt mycket dock. Vilket gör att han kan plockas ut lätt efter en stun eller två.

Om manan? Njae, han suger verkligen mana om man säger så. Jag börjar därför med en Mana sapphire med 1hp pot samt 1 mana pot. Förövrigt så är denna mupp helt ok att köra med. Väldigt rolig.

Men, låt för helvete inte han feeda. Ni kan räkna med att bli 2 hittade isf
2011-04-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Hörde rykten om att det skulle vara IP-rea på Ryze, Malphite och något mer, något som vet om detta stämmer och i sådant fall när detta skulle vara aktuellt ?

För just nu ser jag ingen rea. Men har lyckats logga in i alla fall, det får väl ändå vara ett plus!
ja tror att priset skulle sänkas permanent på ryse, malphite och morgana.
2011-04-14, 20:36
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
ja tror att priset skulle sänkas permanent på ryse, malphite och morgana.

Priset sänks permanent
2011-04-14, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzarpung
Orkar inte läsa igen alla hundratals inlägg så frågan har nog ställts, men men.
Någn som har en större insikt över deras arbete och mål?
Själv har jag ingen som helst anning om hur de förväntas växa och bli stora när de vägrar fixa nya maps och dessutom har helt kassa tekniker verkar det som, överbelastade servrar a la wow x3, osv.
Förstår de inte att de som online spel måste komma med nya saker och inte hosta ut keffa heroes varannan vecka?

Sammanfattat: Maps?, nya gamemodes?, items?, det tekniska?, mer personligt?, Klan möjligheter=?,
Så som jag har fattat det ska det komma mycket nytt när säsong 2 kommer igång. Säsong ett har sin final på dreamhack någon gång i sommar. En ny grafiknmotot och ett nytt chatsystem har jag hört talats om.
2011-04-14, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Echoes
Rätta mig om jag har fel nu, men finns det endast 2 skins som man har råd med med denna 350RP boost? (Stinger akali och spectral fiddle)

VEIGAR skins och alistar?
2011-04-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Om du nu kan så mycket varför jobbar du inte hos dom?

Jag ställde en fråga och du utgår från jag menade jag kan massor
2011-04-14, 20:55
Medlem
vobo1s avatar
råkade stänga ner LoL och får nu stå i 45 min kö, haha. Tur att jag är skitnödig.
2011-04-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
råkade stänga ner LoL och får nu stå i 45 min kö, haha. Tur att jag är skitnödig.

Segt, fast min är värre

Jag efter 25 min kö så kom jag fram.. äntligen tänkte jag
Men nej, då hade fittklienten inte uppdaterat och det kom en ruta att jag inte kan spela med version x.x.x
Så jag startade om launchern och DÅ uppdaterades fittklienten... 45 min kö för mig med fyfan vad fint

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in