2011-04-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Happ. Inge mer AP Sion för min del då. Någon som har tips på någon liknande champion? (med stun osv.)

Taric isåfall (:
2011-04-13, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
gränsen på surrender borde sänkas. Varför ska man vänta till 20 mi när top lane har feedad 9 deaths på 10 min?

det händer väl inte så jätte ofta att man vill surrenda innan 20. Däremot tycker jag man borde få surrenda direkt om en eller flera i ens lag har DCat
2011-04-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Därför det spammas surrender hit och dit varje match för någon "Hey i think im op when infact i even fail at tetris" ska hålla på o whina på alla andra i laget men själv suger.
Har varit med hur många matcher som helst där folk skriker "OMG FEED" och jag själv gått beastmode på att farma npc's se till att få alla dragons/baron etc och totallt vänt på gamet! Så sluta ge upp och slåss istället

Jag spelar det här spelet för att ha roligt. Det är inte kul att spela en match i 45 minuter bara för att du ska få farma top och känna dig L337.
2011-04-13, 12:11
Medlem
Avskyr att röstningen inte går efter majoritet. Blir röstningen 3/2 SKA man få lägga sig. Hatar att det måste till 4-1 eller 5-0 för att det ska gå igenom. Sen blir jag lätt irriterad på alla överdrivna optimister som när man ligger under med 2 inhibitors förstörda i röven samt man själv endast daskat ner 2 av deras ytter-turrets vägrar rösta ja utan; NO. Let's play until they truly have defeat us. We won't forfit/surrender yet!!!! Samtidigt som deras Yi hamrar ner våra Nexus-turrets. >_>
2011-04-13, 12:50
Medlem
Är väldigt sugen på att testa livestreama LoL med Xsplit, men jag har haft stora problem med det programmet.

Jag undrar bara hur man gör det när det gäller LoL i window mode? Det blir ju svårt när man ska tabba osv för att LoL fönstret alltid är längst fram?
2011-04-13, 14:25
Medlem
Artmanns avatar
Första ranked avklarat
http://piclair.com/zb25a
2011-04-13, 15:25
Medlem
Någon som vet när uppdateringen för EU kommer? Eller ja, patch eller vad det nu kallas.
2011-04-13, 15:45
Medlem
Pastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Avskyr att röstningen inte går efter majoritet. Blir röstningen 3/2 SKA man få lägga sig. Hatar att det måste till 4-1 eller 5-0 för att det ska gå igenom. Sen blir jag lätt irriterad på alla överdrivna optimister som när man ligger under med 2 inhibitors förstörda i röven samt man själv endast daskat ner 2 av deras ytter-turrets vägrar rösta ja utan; NO. Let's play until they truly have defeat us. We won't forfit/surrender yet!!!! Samtidigt som deras Yi hamrar ner våra Nexus-turrets. >_>

Fast det är ju tråkigt när motståndarlaget tar surrender så kan ju vara att man vill vara schyst?
2011-04-13, 15:56
Medlem
Nihennas avatar
Amen för helvete, flyger hem ifrån Spanien kl 11.20 o kommer hem nu, hoppades såklart på att Brand skulle finnas så har de inte ens lagt till patchen, nu blir det att bittersöka Riots forum och se vad som står på.

Edit: Ok, patchen är försenad en dag pga problemen US hade igår under patfchprocessen.
Senast redigerad av Nihenna 2011-04-13 kl. 16:00.
2011-04-13, 18:12
Medlem
Fridaynights avatar
Tänkte köpa en ny champ nu. Står mellan Ryze, LeBlanc, Poppy & Kennen.

Några tips och tankar ang. dessa?
2011-04-13, 18:59
Medlem
Verendums avatar
någon annan än jag som har problemet med invalid username/password combination?
hade problemet igår med och gav till slut upp, men nu när jag försöker logga in idag så fungerar det fortfarande inte.. och jag använde exakt samma detaljer som jag uppgav när jag loggade in på deras forum alldeles nyss.. någon som har samma problem / råd för att lösa detta?

och ja, jag har testat att starta om clienten, inkluderar jag gårdagen så rör det sig nog om ca 30-40 ggr
2011-04-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Tänkte köpa en ny champ nu. Står mellan Ryze, LeBlanc, Poppy & Kennen.

Några tips och tankar ang. dessa?
En tanke är att Ryze, LeBlanc och Poppy tillsammans kostar 5850. Kennen kostar 6300. Så jag skulle nog skippa Kennen i och med att han kostar så mycket mer och är inte, enligt mig, roligare än de andra du nämnde. Annars några saker att tänka på: LeBlanc är väldigt stark early game men tenderar att tappa mot slutet om hon inte dominerar. Poppy har generellt en svag laning phase och farmar dåligt. Hon är väldigt bra anti-carry dock. Poppy passar inte riktigt in carry+support bot-metan då Poppy nästan alltid går bot och varken är carry eller support, men det är inte alla som kör carry+support bot, inte i min elo range iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in