2010-06-06, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Har du någon bra build?

Tyvärr, jag är inte så mycket för casters så jag har inte köpt honom. Men kolla runt lite på Leaguecraft.com och se om det finns något av värde där.
2010-06-06, 18:43
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Har du någon bra build?

Jag kör samma build som Phreak i sin spotlight, funkar asbra! Om man är osäker på sin förmåga byter man bara ut Mejas mot något annat.

Lycka till!
2010-06-08, 14:55
Medlem
shaqims avatar
Hur många tror att det kommer en nerf på malzahar i nästa patch? Hans ulti är fan för lång.
2010-06-08, 18:09
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim
Hur många tror att det kommer en nerf på malzahar i nästa patch? Hans ulti är fan för lång.

Dom lär nerfa honom ja, men det behövs egentligen inte. Som många sagt tidigare kan man bara dra en cleanse så är det ingen fara. En cleansable ulti ska fan inte nerfas egentligen, men då många inte fattar hur bra cleanse är och kör med en sketen heal istället - ja då blir det så endå.
2010-06-08, 19:38
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Dom lär nerfa honom ja, men det behövs egentligen inte. Som många sagt tidigare kan man bara dra en cleanse så är det ingen fara. En cleansable ulti ska fan inte nerfas egentligen, men då många inte fattar hur bra cleanse är och kör med en sketen heal istället - ja då blir det så endå.

Haha, eller ännu värre, Revive. När nån kör med den så blir jag riktigt orolig
2010-06-08, 20:32
Medlem
akvarium8s avatar
Körde en 5v5 mot ett gäng kompisar igår och vi ägde dem stenhårt, dock tog det över 1 timme att vinna. De körde 5 tanks, alla med Fortify och Revive som summoner abilities. Blir riktigt less på sådant folk som alltid ska jävlas med en.

Någon annan stackare som mött ett lag med alla tanks, healers, osv på senaste tiden?
2010-06-08, 23:27
Medlem
Janna är lätt den roligaste heron to date som jag lirat, grymt roligt att lira support som henne
2010-06-08, 23:31
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvarium8
Körde en 5v5 mot ett gäng kompisar igår och vi ägde dem stenhårt, dock tog det över 1 timme att vinna. De körde 5 tanks, alla med Fortify och Revive som summoner abilities. Blir riktigt less på sådant folk som alltid ska jävlas med en.

Någon annan stackare som mött ett lag med alla tanks, healers, osv på senaste tiden?

Har varit med om liknande också. Gick bra först men sen loosade vi så hårt!
2010-06-09, 01:26
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unilar
Janna är lätt den roligaste heron to date som jag lirat, grymt roligt att lira support som henne

Jag verkligen hata att hamna på samma lane som Janna.. Går knappt att få last hit eller få av något slag på motståndaren. Det ända positiva är att hon blir shaco mat i lategame om hon väljer att gå ensam lite för länge.
2010-06-09, 12:15
Medlem
Entheogens avatar
testade kennen för första gången igår och det var fan va han var rolig men nu har jag 3 hjältar jag vill köpa; blitzcrank, ezreal och kennen, alla kostar 6300 kommer ta evigheter att få alla 3...
2010-06-09, 12:28
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Jag verkligen hata att hamna på samma lane som Janna.. Går knappt att få last hit eller få av något slag på motståndaren. Det ända positiva är att hon blir shaco mat i lategame om hon väljer att gå ensam lite för länge.

Sant sant, brukar spela Janna för det mesta faktiskt. Älskar att spela supportklasser och hon är ju gudomlig i earlygame. Innan nerfen var hon ju ett monster med sin tornado vilken är betydligt "sämre" nu, men den var ju faktiskt ganska OP tidigare med en sjuk bredd. Nu måste man ju sikta med den medans man tidigare kunde dra iväg den i en lane och ledigt räkna med att träffa det mesta. Det bästa som finns är ju när en champ på mycket låg hp försvinner ur bild nära sitt torn och man drar en tornado mot tornet, 8/10 ggr står dom ju där och känner sig säkra.

Hon är ju dock som sagt ganska svag i lategame, man får verkligen se till att man håller sin position och sin roll som faktiskt är support. Det är så hon ska spelas. Driver man iväg solo upp i nån lane ska man spela någon annan klass. Hon är ju sjukt effektiv med sin sköld som lätt kan spammas, konstanta tornados och en riktig livesafer i sin ulti.

Skulle nästan ranka henne som min main, men jag har tröttnat lite och testar lite annat atm. När det vankas premade kör jag dock alltid Janna.

Ett litet tips som jag märkt att många inte vet om; hennes sköld går att lägga på torn. Mycket mycket effektivt earlygame när dom pushat upp mobs. Riktigt irreterande när dom väl kommit fram till tornet (vilket inte är lätt mot Janna) och man lägger sköld.
Senast redigerad av Jak@n 2010-06-09 kl. 12:30.
2010-06-09, 12:39
Medlem
Dr.Caligaris avatar
Min patcher stannar på 10/11 hela tiden.
Någon som vet hur man ska lösa det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in