2010-07-22, 16:58
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Är det bara jag som ser fram emot den nya heron? Vladimir the Crimson Reaper. AOE ulti, Odödlig för några sekunder, fear och lifesteal. Verkar nästan som en Fiddle med bättre chans att överleva(Utan CAWCAWCAW såklart). Nej ska bli jävligt intressant att lira denna. Blir att börja spara nu!
Unconfirmed
2010-07-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Unconfirmed
Står ju även på deras forum, så rätt confirmed är det tycker jag.

Appropå inget, såg nyss att spelet patchades, men hittar inget vad den gjorde, nån som vet?
Senast redigerad av Xennah 2010-07-22 kl. 17:11.
2010-07-22, 17:28
Medlem
akvarium8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Står ju även på deras forum, så rätt confirmed är det tycker jag.

Appropå inget, såg nyss att spelet patchades, men hittar inget vad den gjorde, nån som vet?

Kan det vara att de ändrade rankade games till level 30, rätta mig om jag har fel men de skulle väl göra det under natten till idag (amerikansk tid)?
2010-07-22, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvarium8
Kan det vara att de ändrade rankade games till level 30, rätta mig om jag har fel men de skulle väl göra det under natten till idag (amerikansk tid)?

Dem fixade Practice games och ranked play till level 20.
2010-07-22, 18:10
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
Dem fixade Practice games och ranked play till level 20.

Även skinbuggen/glitchen som gjorde så att man kunde använda alla skins gratis.
2010-07-22, 20:40
Medlem
Jak@ns avatar
Practicegames är ju dock helt värdelöst nu. Antingen buggar det ut i champ selection eller så joinar man ett blindpick spel. 9/10 är ju blindpick så det är ju möjligt att köra prac med nått man vill testa.
2010-07-22, 22:27
Medlem
Sletenkatts avatar
Åh jävlen vilket game man spelade precis.. Från att ha alla 3 inhibs nere och ett torn vid basen så lyckades vi få 3-4 ace och baronen 2 gånger och vända gamet! Över 1h fyfan... Lyckas komma upp i top 150 på solo rank så man får ju hyfsat lag på sin sida och motståndet... Mötte ASHEbringer mid innan(4.a plats i rankingen) och fyfan vad jobbig den fighten var... Morg mot Ez så han använda bara sin äckliga tp varje gång jag låste honom... Men det är så jävla härligt att spela med folk som kan spelet!
2010-07-22, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Åh jävlen vilket game man spelade precis.. Från att ha alla 3 inhibs nere och ett torn vid basen så lyckades vi få 3-4 ace och baronen 2 gånger och vända gamet! Över 1h fyfan... Lyckas komma upp i top 150 på solo rank så man får ju hyfsat lag på sin sida och motståndet... Mötte ASHEbringer mid innan(4.a plats i rankingen) och fyfan vad jobbig den fighten var... Morg mot Ez så han använda bara sin äckliga tp varje gång jag låste honom... Men det är så jävla härligt att spela med folk som kan spelet!

ASHEbringer är grym, brukade lira med honom innan
2010-07-23, 00:14
Medlem
Jak@ns avatar
Min fråga är hur fan man kommer upp i den ratingen? Köp en lott? Jag lyckas alltid komma med megafeeders, inte bara 1 heller utan ofta är det bara jag och min queuemate som vet vad vi gör. Helt omöjligt. Vinner en, sen förlorar man en.

Props till top 150 dock.
2010-07-23, 00:44
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
ASHEbringer är grym, brukade lira med honom innan

Mjo men det slutade till min fördel då vi hade en gank glad shaco och akali som gick på honom hela tiden i mid game. Men ja han spelade jävligt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Min fråga är hur fan man kommer upp i den ratingen?

Har spelat med en polare så har vi 2 carryat laget till seger. Det har funkat alla matcher utom när man får 2 feeders för det har blivit för mycket. Sen när man kommer upp i högre rating så får man bra medspelare som inte dör 5 gånger under lanephase och sånt kul!
2010-07-23, 11:17
Bannlyst
Har ett nytt Acc nu, spelar på lvl 5, spelar redan med folk som är bättre än idioterna i ranked :/
2010-07-23, 12:46
Medlem
Occultuss avatar
Tjena,

kan ni förklara för mig vilket av LoL och HoN som har lyckats bäst. Det vill säga, vilket är populärast? Flest spelare? Flest tävlingar? Störst scen inom e-sport? ROLIGAST/BÄST?

Funderar på att börja spela något av dem. Spelat DotA till och från, och nu blev jag sugen igen.

mvh OCC

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in