2011-04-02, 10:30
Medlem
Fråga: Finns det något sätt att se, innan man startar sin match, om man har daily win available? Kan vara bra att veta om man bara har tid med en match någon gång och vill ha sin daily samtidigt.
2011-04-02, 10:50
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Vad har AD Teemo för fördelar kontra AP Teemo?

Problemet här är egentligen att AD teemo inte bygger attack damage. Utan är snarare väldigt lik AP builden. Hela builden bygger runt AS runor och Mardreds Bloodrazor, mer AS innebär mer procs från Mardreds. Sedan skaffas Mallet för slow för mer Amrdreds procs och extra survivability.

Boots
Dorans
Dorans
Wriggles
Mardreds Bloodrazor
Frozen mallet

Ovan build är vad folk ofta menar när de säger AD Teemo men faktum är att större delen av skadan fortfarande är magic.
2011-04-02, 11:03
Medlem
Dr.Elmos avatar
Vad är det som avgör vem som får Ban pick i rankat? Av ca. 30 matcher har jag fått banna kanske 4.
2011-04-02, 11:45
Medlem
caztors avatar
AD/AS Teemo är fortfarande helt värdelöst. Då kan ni lika gärna göra AD/AS soraka, hon har ungefär lika mycket scaling för jobbet.
Grejen är att man ska lira Teemo som AP/AS (nashor's tooth) så att mushrooms gör grym skada samtidigt som man autoattackar skitsnabbt med mer instant/dot skada. Några frågor på det?
Illa nog att man pickar teemo, ännu värre att man inte kan bygga honom rätt.
Senast redigerad av caztor 2011-04-02 kl. 11:54.
2011-04-02, 11:59
Medlem
Den nya buffen på garen e ju bara sjuk köper dps items men kan endå tanka
2011-04-02, 12:05
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
AD/AS Teemo är fortfarande helt värdelöst. Då kan ni lika gärna göra AD/AS soraka, hon har ungefär lika mycket scaling för jobbet.
Grejen är att man ska lira Teemo som AP/AS (nashor's tooth) så att mushrooms gör grym skada samtidigt som man autoattackar skitsnabbt med mer instant/dot skada. Några frågor på det?
Illa nog att man pickar teemo, ännu värre att man inte kan bygga honom rätt.
för att forstätta på samma spår om ap teemo, stackar rylais slow med toxic shot och även mushroom?
2011-04-02, 12:23
Medlem
Tips på champ man kan spela med ? Och gärna med bra build och lätt spelad
2011-04-02, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Vad är det som avgör vem som får Ban pick i rankat? Av ca. 30 matcher har jag fått banna kanske 4.

Den som har högst elo är den som får banna. Den som får välja tvåa har mindre elo osv.
2011-04-02, 12:37
Medlem
caztors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
för att forstätta på samma spår om ap teemo, stackar rylais slow med toxic shot och även mushroom?

Funkar med mushroom (overkill slow) och blinding dart dock inte med toxic shot.
2011-04-02, 12:50
Medlem
Runkamackas avatar
Har nu 6300 ip men har väldigt stor beslutsångest.. Jag vet inte om jag ska köpa Lee sin eller Corki. Har spelat Corki många gånger men frågan är ju om Lee sin är mer värd att köpa. Någon som har hunnit spelat honom lite och kan berätta kanske?
2011-04-02, 12:56
Medlem
caztors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkamacka
Har nu 6300 ip men har väldigt stor beslutsångest.. Jag vet inte om jag ska köpa Lee sin eller Corki. Har spelat Corki många gånger men frågan är ju om Lee sin är mer värd att köpa. Någon som har hunnit spelat honom lite och kan berätta kanske?

Har hunnit spela Lee Sin lite grand och kan säga att han är bättre i mitt tycke än Corki. Om du kan jungla med honom dvs för det är han jävligt bra på. Lite klurigt med att positionera sig rätt för att dra hans ulti fast annars är han tusen gånger roligare än Corki. Sen går det inte riktigt att jämföra de två eftersom Lee Sin byggs lite som en semitank och Corki ska vara en carry.
2011-04-02, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Ganska säker på att mer AP ger mer dmg på hans shruums och poison.

Spelar du EU?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in