2011-03-30, 15:08
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Bara jag som tycker att Karma är underskattad efter buffsen för 2-3 patcher sen?
Lanea ihop med en AP Sion och 4-5 kills i lane phase är nästan garanterat, stun, Sions sköld>Karmas sköld = Inte många som kan ta den kombon och överleva.

Har typ inte sett karma sen release, sen idag var det en karma i mitt lag 2 ggr i rad. Båda gångerna gick det satans bra för snubben som spela henne.. fick hon nån liten buff idag också eller?
2011-03-30, 15:15
Medlem
Citat:
Bara jag som tycker att Karma är underskattad efter buffsen för 2-3 patcher sen?
Lanea ihop med en AP Sion och 4-5 kills i lane phase är nästan garanterat, stun, Sions sköld>Karmas sköld = Inte många som kan ta den kombon och överleva.

Ok hennes koppel är fortfarande klurig som fan och måste göras om i min mening men Q och E är det inga problem med tycker jag.
Hon fick även ännu kortare CD på sin "rank 3" mantra denna patchen så ska bli skoj att testa.

Hade gärna valt Taric istället för Karma, men hon kanske är bra nu. Inte sätt henne alls mycket.
2011-03-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Du kanske har virus på datan?

Nej, den är faktiskt nyränsad och alla i gamet har samma besvär

Citat:

Ok hennes koppel är fortfarande klurig som fan och måste göras om i min mening men Q och E är det inga problem med tycker jag.
Hon fick även ännu kortare CD på sin "rank 3" mantra denna patchen så ska bli skoj att testa.

Jag började bara spela Karma igår, men spelat runt 10-15 games med henne i sträck för hon är grymt skön! Kan inget om Hero match-ups ännu, men klart den roligaste Support-heron jag spelat!
2011-03-30, 15:18
Medlem
Måste faktiskt byta min ståndpunkt om Teemo, även om vissa av mina tidigare uttalande står kvar. Det kräver att man spelar honom som en hit and run-pushare för att han ska vara effektiv, spelar man honom som en regelrätt carry kommer man att misslyckas katastrofalt. Som Elementz skriver, warda upp din lane och bara pusha pusha pusha så vinner man i princip.

Sen att en bra Teemo ger sinnesjuk map awareness är bara ett plus, speciellt i solo que där folk är idioter och knappt tittar på kartan.
2011-03-30, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Har typ inte sett karma sen release, sen idag var det en karma i mitt lag 2 ggr i rad. Båda gångerna gick det satans bra för snubben som spela henne.. fick hon nån liten buff idag också eller?

Karma har helt klart varit underskattad under en längre tid, men hon är fortfarande enligt mig en av dom sämsta support champsen. En bra Janna eller Taric skulle överträffa Karma alla gånger enligt mig. Så Sion-Taric combon skulle köra över karma-sion.
2011-03-30, 15:46
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hade gärna valt Taric istället för Karma, men hon kanske är bra nu. Inte sätt henne alls mycket.

Skulle säga att hon fyller en mer offensiv roll än Tarric, enligt mig iallafall ska hon spelas som ett mellanting mellan t ex Annie och Taric.
Funjkar helt klart enligt mig med både en Taric och en full AP-speccad karma i laget.
2011-03-30, 16:21
Medlem
LXXVs avatar
Athene ska spela LOL med Wickd
Här är länken: http://solomid.net/livestream.php?s=18755#18755:HCgamers

Han har bland annat lyckats bli etta i Starcraft 2 på bara en månad
2011-03-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Athene ska spela LOL med Wickd
Här är länken: http://solomid.net/livestream.php?s=18755#18755:HCgamers

Han har bland annat lyckats bli etta i Starcraft 2 på bara en månad

Haha den killen är helt jävla galen asså visste inte att han börjat med LoL ny också, nån som vet vilken rating han har?
2011-03-30, 16:28
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Haha den killen är helt jävla galen asså visste inte att han börjat med LoL ny också, nån som vet vilken rating han har?
1050, han hatar att han vinner 6 matcher för att sedan förlora 8
2011-03-30, 16:28
Medlem
Citat:
1050, han hatar att han vinner 6 matcher för att sedan förlora 8

haha så wickd ska alltså carrya han till rank 1?
2011-03-30, 16:32
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
haha så wickd ska alltså carrya han till rank 1?
nej utan wickd ville köra ett spel med honom så att Athene ser vad han verkligen ger sig in på
2011-03-30, 16:32
Medlem
Citat:
nej utan wickd ville köra ett spel med honom så att Athene ser vad han verkligen ger sig in på

jaha haha det förklarar ju saken. Synd att man inte fick spela ett ranked med wickd också så man får testa möta high-elo
Senast redigerad av HeltVild 2011-03-30 kl. 16:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in