2011-03-29, 01:53
Medlem
Rargons avatar
3 - 10 games lät lite väl mycket när ja tänkte efter tror max games ja spelat på en dag är 7 blir ganska trött på spelet efter så många timmar
2011-03-29, 03:13
Medlem
Nihennas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=KrSihRXTrq4&feature=player_embedded

Lee Sin spotlight.

Senast redigerad av Nihenna 2011-03-29 kl. 03:18.
2011-03-29, 07:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Lee Sin spotlight.

såg den nyss (tänkte även länka den om inte du hann före, morr).
Älskar riot games numera, alltid skönt att börja dagen med ett skratt!
2011-03-29, 08:58
Bannlyst
Vad fan håller dom på med egentligen?
Blur på champion spotlight? Gj Riot, gj.
2011-03-29, 09:17
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Lee Sin spotlight.

Vilken status man får när man köper honom: I'm Lee Sin the Blind Monk
2011-03-29, 09:17
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Vad fan håller dom på med egentligen?
Blur på champion spotlight? Gj Riot, gj.
Championen kommer släppas den första april. Säger det dig någonting?
2011-03-29, 09:19
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbarparn-
Har antagligen frågat förut, men undrar lite vad folk tycker om Sion. Funkar han i ranked?

Undrar också vad folk tycker om att köra honom AD. Känner själv att han är mycket mer effektiv late game som AD än vad han är som AP, men jag kanske bara är dålig.
När jag tittar på Stream så brukar han för det mesta vara med, och de flesta kör ap Sion. Har nog inte sett en enda ad Sion i stream iallfall men mött har jag...
2011-03-29, 09:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Championen kommer släppas den första april. Säger det dig någonting?

Ok ok, sorry!

Glömde se slutet av filmen
Senast redigerad av Advalorem 2011-03-29 kl. 10:01.
2011-03-29, 09:33
Medlem
tuffgongs avatar
Kanske lite offtopic, vad vet jag men jag undrar varför jag är chanslös mot de flesta spelare :/ även fast vi har samma Items och samma karaktär och skills/magier så verkar dom vara bättre, kanske det e för att dom e level 10 (på accountet) och jag 8 ? Ragea inte på mig tack, e väldigt noob på flashback
2011-03-29, 09:34
Medlem
Mr-GNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
League of Legends är ett spel som ska likna kartan DotA till wc3. Det finns många heroes och en 200 items som man kan använda. Det ska vara ett strategiliknande spel (dock ej rts) som är snabbt och kräver en hel del sammarbete.

www.Leagueoflegends.com är hemsidan och där kan man även skriva upp sig för betatest (vilket jag gjort). Det finns screens och all möjlig information där.

Så vad tror ni om spelet? Kommer många DotA spelar gå över till det och kommer det fånga någon större publik?

1: LoL är överskattat! Gå tillbaka till "real gaming" Wc3 DOTA. där finns 100tals olika heroes och över 1000tals item.

2: "Warcraft" - "DOTA" för stort spel över hela världen, finns inte en chans att LoL kommer komma upp så himla högt. Vart och spelat där inne men det är oftast "misslyckade" DOTA(wc3) spelare och P12 som är där (ta inte illa upp), finns ju bra folk med men få.

LoL är ganska populärt för tillfället som dom flesta spelen är en stund (blir väl lätt populärt tackvare det är "DOTA") .

Dra er tillbaka till Wc3 innan det är försent eller WoW och lär ër köra Bg(hehe)
Senast redigerad av Mr-GN 2011-03-29 kl. 09:37.
2011-03-29, 09:46
Medlem
l0ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Att du heter busstation och har en buss som avatar säger ganska mycket om dig.

http://www.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100114

Läs där och håll käften din idiot.
2011-03-29, 09:47
Medlem
jzprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbarparn-
Har antagligen frågat förut, men undrar lite vad folk tycker om Sion. Funkar han i ranked?

Undrar också vad folk tycker om att köra honom AD. Känner själv att han är mycket mer effektiv late game som AD än vad han är som AP, men jag kanske bara är dålig.

Sion spelas sjukt mycket i ranked, och blir bannad en hel del i högt ELO.

Jag tycker också att AP Sion är grymt mycket bättre än AD Sion, på grund av bursten och survivabilityn som man har som AP Sion till skillnad från AD. Jag har dessutom aldrig sett en AD Sion i högt elo.

Min main är Sion btw, och jag anser att han fortfarande är OP trots nerfen förra veckan.

Min build:
Boots of mobility (för ganks / att chasea och hinna stunna.)
Rushar Rabadon's deathcap (eftersom både Sion's stun och sköld/bomb scalear med 100% av hans AP)
Lich Bane (eftersom man endast har 2 abilities, samtidigt som man oftast får in en autoattack efter stunnen).
Om inte gamet är slut så är Void Staff nästa självklara val, eftersom den ger riktigt bra magic pen.

op op op
Senast redigerad av jzpr 2011-03-29 kl. 09:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in