2011-03-26, 23:17
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Den har 750 skada på rank 3, sen en AD-ratio på 2.0, behöver inte vara så jättefeedad för att den ska göra bra skada.
Armor? Sen är det 2.0 ratio på bonus attack damage... rätt stor skillnad.

Citat:
Hon är inte bästa hjälten i spelet, men hon är knappast spelets värsta heller, den titeln skulle jag nästan ge Cassiopeia.
Cassiopeia är inte dålig. Det är bara det att hon är svårspelad men gör inte mer än vad andra, lättare heroes gör.
Senast redigerad av pjalle 2011-03-26 kl. 23:20.
2011-03-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hontah
Nån som vet någon sida med massa Lol replays, hade tänkt att spendera lördagskvällen med att titta på lite pros och ev lära mig något

http://www.leagueofreplays.com/

lär väl funka, annars kan du väl leta upp någon bra stream
2011-03-26, 23:24
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Armor? Sen är det 2.0 ratio på bonus attack damage... rätt stor skillnad.

Cassiopeia är inte dålig. Det är bara det att hon är svårspelad men gör inte mer än vad andra, lättare heroes gör.

Hmm hade för mig det var all AD; nåja, tycker fortfarande det är en helt ok single target nuke.
2011-03-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarSpasmer
http://www.leagueofreplays.com/

lär väl funka, annars kan du väl leta upp någon bra stream

Tackar
2011-03-27, 00:22
Medlem
Citat:

exakt, men vem är egentligen sämsta charen i spelet? när man var noob så var det skitenkelt att hitta op chars och dåliga chars men jag satt och kollade igenom alla chars i spelet och hittade ingen som var dålig. Kanske kat kommer högt upp, endast bra för pubstomping. Mot ett normalt lag så är hon väl ändå näst intill värdelös? Iof så kan man använda henne som finisher i slutet av fightsen när alla poppat sina stuns och skit så får hon massa kills och tillsammans med mejas kan hon bli jobbig. Men detta är ju väldigt marginellt, men jo jag måste nog fan välja kat för att hon är så enkel att kontra.

"Galio’s ultimate has had it range increased by 50, to give it some additional value in more spread out fights. We plan to continue adjusting Galio."
Yay! bra nyheter för mig som älskar galio. Fattar inte hur han kan vara så underspelad. Han är ju awesome i ranked om motståndarlaget råkar ta för mkt magic dmg.

EDIT: om det är någon som inte läst så är det typ 100% säkert att blind monk är fake.

kort om det:
"Tell me what that animal is in the bottom left corner(han snackar om urf som är med på alla bilder med lee sin), then tell me what happened last year on aprils fools, also, this char has been delayed till 31st march EU time and 1 April US time sooooo do the math =] Also a round house kick as an ability LOLOLOLOLOL??? Nah man its a redo of an old Urf char that was released as an Aprils fools and took down a day later"
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-03-27 kl. 00:36.
2011-03-27, 00:43
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

EDIT: om det är någon som inte läst så är det typ 100% säkert att blind monk är fake.

kort om det:
"Tell me what that animal is in the bottom left corner(han snackar om urf som är med på alla bilder med lee sin), then tell me what happened last year on aprils fools, also, this char has been delayed till 31st march EU time and 1 April US time sooooo do the math =] Also a round house kick as an ability LOLOLOLOLOL??? Nah man its a redo of an old Urf char that was released as an Aprils fools and took down a day later"
Nu iomed release-datumet så verkar det fake ja, men jag trodde faktiskt upp till att jag läste det där att han faktiskt skulle komma, såg inget annat än argumentet "Han är en gammal idé" som faktiskt höll, och just det argumentet kontras ju med att företag tar och kollar igenom gamla idéer och ser om det funkar i nutid.

Då är frågan, vem blir släppt istället? Aldrig att Riot släpper på sin "ny hero varannan vecka"-trend?
2011-03-27, 01:02
Medlem
Citat:
Förutom att Nidalees skadar mer än Caitlyns ulti och Anivias är AOE stun. Men annars är de lika!

Sa inget om det, menade mer projektilhastigheten. Förövrigt har jag fått ner tiden det tar för Eve att ha båda buffarna och lvl 4 till 4:30 med bra med hälsa för en gank. Rätt nöjd med mig själv där :P
2011-03-27, 01:39
Medlem
Citat:
Nu iomed release-datumet så verkar det fake ja, men jag trodde faktiskt upp till att jag läste det där att han faktiskt skulle komma, såg inget annat än argumentet "Han är en gammal idé" som faktiskt höll, och just det argumentet kontras ju med att företag tar och kollar igenom gamla idéer och ser om det funkar i nutid.

Då är frågan, vem blir släppt istället? Aldrig att Riot släpper på sin "ny hero varannan vecka"-trend?
fast den där jävla urf-jäveln då? han var ju tydligen med i något aprilskämt förra året och han är med i varenda jävla bild med blind monk.

btw, ibland förstår man varför vissa sitter fast på en elo. Lirade ett game på 1200 elo och de som wardade mest var jag och en annan snubbe båda som har 10-20 wins i ranked medans vi får konstant påminna laget om att köpa, trots att någon snubbe har nästan 300 vunna ranked games. Rätt pinsamt imo att ha lirat 600 ranked och ligga på runt 1200 fortfarande.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-03-27 kl. 01:42.
2011-03-27, 01:40
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
fast den där jävla urf-jäveln då? han var ju tydligen med i något aprilskämt förra året och han är med i varenda jävla bild med blind monk.

Såg det inte som mer än en kul grej, skapa lite förvirring, är det här äkta eller inte?
2011-03-27, 01:58
Medlem
Citat:

btw, ibland förstår man varför vissa sitter fast på en elo. Lirade ett game på 1200 elo och de som wardade mest var jag och en annan snubbe båda som har 10-20 wins i ranked medans vi får konstant påminna laget om att köpa, trots att någon snubbe har nästan 300 vunna ranked games. Rätt pinsamt imo att ha lirat 600 ranked och ligga på runt 1200 fortfarande.

själv så förlorade jag nyss 5 rankade irad, dom 2 sista så fick jag samma spelare med mig båda gångerna, första gamet hade han 1/11 och andra 4/12 förstår inte att dom tycker det är kul
2011-03-27, 04:38
Medlem
jzprs avatar
Någon som har lust att duoqueua i ranked 5v5solo här? Minst 1450+, ligger själv på 1560~.
2011-03-27, 04:55
Medlem
Nu skriver jag här endast i ren frustration...

Jag är relativt ny; spelar på mitt första konto som är på nivå tjugoåtta så är långt ifrån full lärd. Trots det så tycker jag ändå att jag greppat och förstått det mesta av spelet, dock så är min win/loss ratio helt hemsk .. jag låg ett bra tag på 50 / 50 men nu ligger jag på 138 / 172 och det är ju en klar majoritet av förluster. Avskyr att spelet är gratis då det drar fullt av idioter och folk som bara lämnar osv.

Hur ser eran "win/loss ratio" ut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in