Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Cassiopeia är inte dålig. Det är bara det att hon är svårspelad men gör inte mer än vad andra, lättare heroes gör.
exakt, men vem är egentligen sämsta charen i spelet? när man var noob så var det skitenkelt att hitta op chars och dåliga chars men jag satt och kollade igenom alla chars i spelet och hittade ingen som var dålig. Kanske kat kommer högt upp, endast bra för pubstomping. Mot ett normalt lag så är hon väl ändå näst intill värdelös? Iof så kan man använda henne som finisher i slutet av fightsen när alla poppat sina stuns och skit så får hon massa kills och tillsammans med mejas kan hon bli jobbig. Men detta är ju väldigt marginellt, men jo jag måste nog fan välja kat för att hon är så enkel att kontra.
"Galio’s ultimate has had it range increased by 50, to give it some additional value in more spread out fights. We plan to continue adjusting Galio."
Yay! bra nyheter för mig som älskar galio. Fattar inte hur han kan vara så underspelad. Han är ju awesome i ranked om motståndarlaget råkar ta för mkt magic dmg.
EDIT: om det är någon som inte läst så är det typ 100% säkert att blind monk är fake.
kort om det:
"Tell me what that animal is in the bottom left corner(han snackar om urf som är med på alla bilder med lee sin), then tell me what happened last year on aprils fools, also, this char has been delayed till 31st march EU time and 1 April US time sooooo do the math =] Also a round house kick as an ability LOLOLOLOLOL??? Nah man its a redo of an old Urf char that was released as an Aprils fools and took down a day later"