2011-03-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Alla får 4 Ip win boosts så ni vet.. Bara för problemen med senaste patchen
Nice.

Citat:
Ursprungligen postat av Artmann
Funderar på att börja lira någon tank hero, men har inte hittat någon jag gillar än. cho'gath kan la vara lite småkul o malph har la sinna stunder men inte riktigt fastnat för någon än.
Har ni några tips ?
Shen, Amumu, Rammus?

Citat:
Ursprungligen postat av l0l
AP eller AD sion?
AP Sion tycker jag är bättre.
2011-03-19, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Snarare ditt lag som är drygt då eller hur? \o/

nja, eftersom gubben är såpass ny så vet folk fortfarande inte hur man kontrar han, då springer alla därifrån i skräck..
2011-03-19, 15:19
Medlem
Artmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alorim
nja, eftersom gubben är såpass ny så vet folk fortfarande inte hur man kontrar han, då springer alla därifrån i skräck..

Man blir ju förfan skiträdd när man hör ljyudet av hans ulti och allt blir mörkt
2011-03-19, 16:21
Medlem
MagicSpellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l0l
AP eller AD sion?

Ap sion är sjukt stark, ad sion håller måttet.
2011-03-19, 16:24
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Alla får 4 Ip win boosts så ni vet.. Bara för problemen med senaste patchen

När?

Eller är dom osynliga..?
2011-03-19, 20:00
Medlem
Gud vad jag älskar lategame teams. Åt dom till frukost early game, gankade deras värdelösa fiddle som junglade ett flertal gånger men förlorade tillslut eftersom fiddle hittade R knappen efter ett tag i teamfights. Och våran anivia undrade varför jag aldrig engageade när jag inte såg fiddle
2011-03-19, 20:15
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
När?

Eller är dom osynliga..?
Kan hända att det tar litet tag innan dom visas men dom kommer.
2011-03-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Gud vad jag älskar lategame teams. Åt dom till frukost early game, gankade deras värdelösa fiddle som junglade ett flertal gånger men förlorade tillslut eftersom fiddle hittade R knappen efter ett tag i teamfights. Och våran anivia undrade varför jag aldrig engageade när jag inte såg fiddle
Wards är väldigt bra kontring mot Fiddlesticks.
2011-03-19, 22:06
Medlem
Shit vad poppy är awesome, aldrig lirat henne trots att jag ägt henne skitlänge. första gamet någonsin fick jag 22/5/8. Galen dmg med sin combo som har jättelite cd men gör ändå dmg som en ad carry. Dessutom så är ultin helt galet bra för en melee carry. Antagligen den bästa ultin i spelet för en melee carry, bättre än tryndas ulti utan tvekan eftersom att poppy inte can bli stunnad av någon annan än den man ultiat. Har kört 4 games hittills med henne och alla 4 är wins med positiva stats.
2011-03-19, 22:55
Medlem
avvitas avatar
Slänger dom inte upp en server för fransmän så skiter jag i det här äckliga spelet!
2011-03-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avvita
Slänger dom inte upp en server för fransmän så skiter jag i det här äckliga spelet!
Förstår inte riktigt ilskan mot Fransmän. Några av de bästa spelarna i spelet är Fransmän.
2011-03-19, 23:10
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avvita
Skulle vilja omformulera det där och önska att riot ger oss en möjlighet att teama med folk beroende på vilket språk man snackar. Tråkigt att lira med folk som inte fattar ett skit av vad man säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in