2011-02-06, 15:37
Medlem
Beykers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maccanolsson
Spirt visage, boots of swiftness, warmogs, force of nature, gardian angel, sen den siste brukar jag välja på vad det är för folk jag möter

Rainduin's Omen kan i vissa fall också vara bra. Mycket beror på motståndet, men överlag håller jag med om de flesta du skrivit
2011-02-06, 16:06
Medlem
kallestolpillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
ALdrig ranked, enbart normal.

Mjo, möjligt att vi tar lite fåör dåliga team fights, dock tycker jag att det är lustigt då vi inte alls hade samma problem innan patchen, har meta gamet ändrats på något sätt?

Inte vad jag själv har märkt, inte nämnvärt i alla fall.

Men ta och ha en riktig partyleader nästa gång ni kör som organiserar laget och ser till att alla positionerar sig rätt för teamfights osv osv. (om ni inte har det vanligtvis dvs..) Det brukar kunna lösa det mesta.
2011-02-06, 18:50
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Leblanc utan tvekan, snaren och lasern är bland de roligaste skillsen i spelet.. sen behöver du aldrig komma "up and close" på nån så du dör nästan aldrig.
givetvis blandade jag ihop dom Leblanc har jag inte så mkt till övers för
2011-02-06, 19:15
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallestolpiller
Inte vad jag själv har märkt, inte nämnvärt i alla fall.

Men ta och ha en riktig partyleader nästa gång ni kör som organiserar laget och ser till att alla positionerar sig rätt för teamfights osv osv. (om ni inte har det vanligtvis dvs..) Det brukar kunna lösa det mesta.

På den nivån dom spelar känns det som allt det där redan är utrett och ganska självklart, det är säkert nått med patchen. Är ju flera på forum som säger att dom börjat förlora fett och så, och själv har jag en tendens att alltid hamna med puckon när jag spelar solo efter patchen, dock normal games men ändå. Jag vill gärna tro att det ligger nått i det

Hade f.ö precis världens fetaste match som shaco, fy satan vad allt gick min väg. Han är verkligen gamebreaking bara man får sin earlygame. Önskar ja var bättre med han så det kunde hända varje gång!
2011-02-06, 20:08
Medlem
nedranss avatar
ad eller ap ez?
2011-02-06, 20:10
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
ad eller ap ez?

Förr tyckte jag AP men nu är det definitivt AD.
2011-02-06, 20:45
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Förr tyckte jag AP men nu är det definitivt AD.
ok, testade precis AP och det var sådär.. så jag tror det lutar mot AD
2011-02-06, 21:23
Bannlyst
Körde lite Anivia då jag hade en aning tråkigt.. Jag vet att hon är ganska op men det är inte varje gång en match går som man vill!
Resultatet blev över förväntan!

http://img13.imageshack.us/i/anivia.png/
2011-02-06, 22:02
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Körde lite Anivia då jag hade en aning tråkigt.. Jag vet att hon är ganska op men det är inte varje gång en match går som man vill!
Resultatet blev över förväntan!

http://img13.imageshack.us/i/anivia.png/
wow du måste vara 1337
2011-02-06, 22:13
Medlem
Vilken karaktär tycker ni för närvarande är starkast? Olika för olika typer av klass förstås.
2011-02-06, 22:14
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Vilken karaktär tycker ni för närvarande är starkast? Olika för olika typer av klass förstås.
Range - Annie
Melee - Tryndamere
2011-02-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Ranged carry: Sivir eller Corki
Mage: Anivia eller Annie
Jungler: Udyr eller Nunu
Tank: Shen eller Rammus
Support: Zilean eller Janna
Assassin: Kassadin
Tanky dps: Xin Zhao eller Renekton
Melee carry: Ingen är bra i nuläget. De få gånger jag sett en som lyckas carrya på senaste tiden är det oftast en Tryndamere mot ett lag som inte har Exhaust. Men Tryndamere är fortfarande inte så imponerande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in