Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Nej, inge fokus på hans jävla värdelösa W och E. Han ska vara en defensiv champion, han är för fan den enda "unika" castern i LoL. Jag vill se tung fokus på hans torn och att dem byter ut W och E mot andra spells som gör hans torn bättre. Jag skulle även vilja att de drog tillbaks så att man kan placera ut 3 torn samt att tornen faktiskt attackerar champions istället för att fokusera på minions. Finns redan en miljard AP champions som gör skada med spells. Fan gör något nytt istället.

Minns du den tiden då han hade 3 torn? Han förstörde games då. Dels var han OP, men främst för att han var alldeles för defensiv, riktigt svår att ganka och riktigt svårt att ta torn som han skyddade. Det är kanske kul för honom, men inte för motståndarlaget. Gamla Heimerdinger satte för mycket fokus på pushing, andra delar, som exempelvis team fights, kom i skymundan när Heimerdinger var med. Jag skulle gärna se att man ändrade tornen så att de blev mer offensiva och mindre defensiva, samt att man som Heimer får incitament att maxa någon skill före Q.
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Varför är det så många som kör revive på djungel-eve?
Ska man verkligen planera att man kommer dö? ;/, känns lite grand korkat.
Visst att hon är en helt okej djungler men revive förstår jag verkligen inte, varför inte ja, vilket annat som helst egentligen?
En bra Eve kommer inte att dö mer än någon annan så ser inte varför just hon och inte andra djunglers skulle behöva det mer.
Revive gör det betydligt lättare att jungla med henne. Jag har själv inte provat det då jag inte äger henne, men det verkar som att man kör en suicide mot lizard eller någon, för att sedan dra Revive och komma tillbaka med 400 mer hp och en speed boost. Det gör ju inget direkt om hon dör mot neutrals, fienden får inte gold för det. Så ja, man ska planera för att dö med den builden.